Hallo, ik geef mijn dochtertje van bijna 5 maanden volledig bv en daar genieten we allebei enorm van. Tot nu toe ging het ook super. Ik ben sinds 3 weken weer aan het werk en kolven ging de eerste twee weken redelijk, ik kolfde in ieder geval (met wat moeite) genoeg om de voorraad constant te houden. Afgelopen week ging het echter belabberd, ik zat tegen een borstontsteking aan en ondanks warme compresses, massages enz kreeg ik er weinig uit met de kolf. Live voeden gaat overigens prima! Nu heb ik een recept voor oxytocine neusspray gehaald, deze mag ik maandag ophalen bij de apotheek. Heeft iemand hier ervaring mee, ging de kolfopbrengst hierdoor echt omhoog? En moet je betalen voor de neusspray? Ik heb mijn hoop echt op die spray gevestigd want anders ben ik bang dat mn productie teveel achteruit gaat en ik zou moeten stoppen Nog even voor het overzicht mijn schema: 630 bv 10.00 kolven (normaal 170cc, nu krap 150cc) 13.00 live voeden op kdv 1600 kolven (Normaal 130cc, nu 90cc) 1930 bv 2300 bv
Yep, ik gebruik het nu ook weer. Met mijn eerste ook gedaan. Maar bij is het dat na 10 maanden kolven mijn tsr niet meer goed werkt lijkt het. 1 keer spray in je neus, en het pompt er gewoon goed uit. Anders zit ik 10 minuten te kolven zonder dat er iets gebeurt. Dus de kolfopbrengst gaat niet perse omhoog, het komt er gewoon makkelijker uit. Het wordt bij mij gewoon vergoed. Succes ermee
ik heb hem ook gebruikt. Ging wel beter maar ik kolfde van begin af aan maar steeds 30-80 cc per keer. Dus na een aantal maanden was de voorraad op en ben ik gaan mengen met KV. werd bij mij vergoed, het is trouwens beperkt houdbaar!
ja bij mij werkte het wel goed om de tsr op te wekken. Hij wordt wel vergoed maar als je je eigen risico nog niet opgemaakt hebt moet je het wel zelf betalen.