Ik ben 37 weken zwanger morgen en ben al een paar dagen ontzettend verkouden, heb er sinds vandaag ook nog kriebelhoest bij. Ik sliep snachts al slecht door pijn in mijn heupen door de zwaarte van mijn buik, en nu nog slechter door het gehoest en verstopte neus... Ik ben zo bang dat ik straks te slap ben voor de bevalling....
Heb dit ook 2 keer gehad vlak voor mijn bevalling en ik heb het wel vaker om me heen gehoord dat dit zo kan gebeuren. Probeer je rust te pakken want straks heb je rust had nodig. Denk dat het wel goed gaat komen met de bevalling want dat is een oerkracht en daar krijg je van moeder natuur heus wel wat energie van.
Hier ook. Volop griep zelfs. Koorts is heel slecht. Vandaag heel de ochtend in het zh geweest, want de hartslag van de baby was veel te hoog. Nu ervoor zorgen dat ik echt geen koorts meer krijg.
@vrouwtje80 Ja dat probeer ik ook, alleen door mijn verkoudheid krijg ik mijn rust nu niet mijn neus is telkens dicht en doordat ik met mijn mond open slaap word ik weer wakker door een droge keel... Hopelijk is die gauw over, want dit is ook niets zo vlak voor de bevalling
Ojeetje ook nog koorts dat heb ik gelukkig niet.. Hopelijk krijg je het indd niet terug meid! Beterschap x
Hier ook, koorts gehad maar niet zo extreem. Nu al een week niet fit, bijholteontsteking gehad maar die lijkt nu te verdwijnen. Idd ook onwijs verkouden endie kriebelhoest! Wordt er gek van. Ik probeer 3 keer per dag te stomen met dampo en overdag wat slaap mee te pakken!
Toevallig begin ik nu ook verkouden te worden. Vorige keer ook 3/4 weken voor de bevalling. Maar probeer je rust te pakken, gelukig heeft je lichaam een boel kracht tijdens de bevalling.
Ben sinds vanavond ook ineens verkouden te worden.....maar hoorde ook dat het nogal heerst. Wel verevelend en ik hoop dat jullie opgeknapt zijn voor de bevalling en weer een bertje hebben kunnen aansterken!
Had het er gisteren met de VK over en die zei; dat is bij de bevalling ineens over, je lichaam zorgt er zelf voor dat het dan alleen focust op je kindje krijgen. Hoop dat het waar is! Hoop ook dat je snel opknapt en dadelijk een gemakkelijke bevalling hebt
Het gaat nu zo rond, heb ook echt geen zin om ziek te worden! Mijn moeder en kleine zusje zijn allebei behoorlijk ziek en het is vooral een ontzettende koorts wat ze hebben... net de avond voordat m'n zusje ziek werd heb ik d'r nog slaapkusjes gegeven en zo, hoop niet dat ik het nu te pakken krijg. Volgende keer plan ik dat ik beval in de zomer haha ;P, de winter is niet echt ideaal...
Ik ben bevallen met griep... even was de griep (gelukkig geen hoge koorts) helemaal weg terwijl ik al 3 dagen heel ziek in bed lag (ernstige spierpijn, hoofdpijn, flinke verhoging). De bevalling (thuis) ging vlot en daarna had ik gewoon weer griep.... Het is dus waar!!
Bijkomend voordeel is wel dat de kleine in de buik nog even wat antistoffen krijgt tegen verkoudheidsvirus/ griep voordat het de snotterende omgeving om zich heen krijgt.
Na een pittig weekend zijn we hier maandagochtend naar de HA geweest. DL was echt heel ziek en ik had ook fiks de griep. We hebben allebei AB gekregen. HA hoefde daar niet lang over na te denken, denk ook dat het scheelt dat ik ruim 39 weken ben. Nu hopen dat we beide fit zijn voordat de baby zich aandient
Hopelijk is het indd waar haha.. Hier begint het wel wat af te nemen, maar nog steeds verkouden Manlief begint nu ook te snotteren, hopelijk steekt hij mij niet opnieuw aan.. Succes alllemaal alvast met de bevalling x