Ik ben opzoek naar kunststof raamhorren voor in mijn kiepramen. Iemand enig idee waar ik deze kan verkrijgen in omgeving Brabant?
hey muts.... je moet es naar de praxis gaan. daar hebben ze van die dingen die kun je precies zelf op maat maken. echt mooie dingen. netjes in een profieltje enzo. die kun je zo vastklikken in je raam. hebben wij ook. ideaale dingen. zitten van die ijzeren railtjes in een verpakking en dat dat gaas. die railtjes moet je dan zelf op maat zagen en dan dat doek ertussen op een of andere manier met een koord ofzo ( e heeft dat hier uiteraardgedaan)
Voor naar binnen draaiende ramen zou ik die simpele bij xenos halen.Die plak je in de rand met klittenband en je hebt er geen omkijken meer naar.
nee die vind ik echt waardeloos. en dan zit je met die stomme klittenband op je kozijnen. vind ik meer iets voor in een caravan eerlijk gezegd
ja da moet lukken. het is een kwestie van even goed meten want hij moet natuurlijk in je kozijn passen. dan die rail dus op de goede maat afzagen. die rail kun je dan in elkaar schuiven, dan heb je het frame. dan leg je dat doek erop en ja dan met een koord trek je dat dan op een of andere manier strak ( gebruiksaanwijzing erbij natuurlijk) das niet moeilijk verder, wel even een secuur werk want het moet er natuurlijk strak in zitten. e heeft zon ding in een 20 minuten klaar