t komt van de een op de andere dag opzetten een soort bultjes t is niet schraal hij heeft t ook heel vaak
kwijlt die veel? Mijn dochtertje had dit ook (neem aan dat je die plekjes bij zijn mond bedoeld).. Ben er toen ook mee naar de huisarts geweest, en die vertelde mij dat het door het speeksel kan komen Ze heeft ook een keer krentenbaard gehad op die plek, maar dat zag er duidelijk anders uit.. Succes!
hij zeverd niet, wel heeft hij een speen alleen in bed , maar hij kan t ooit weken niet hebben en dan ineens is t er weer dus denk ook niet dat t van de speen is .
had mijn meisje ook.. weet natuurlijk niet of het hetzelfde is, maar lijkt op hetzelfde, ook zij had alleen de speen snachts.. als je het niet vertrouwd gewoon even aan de huisarts voorleggen
vanmorgen waren t wat licht rode bultjes t lijkt nu wat kapot te gaan en bij sommige zit zo'n geel puntje op
Als er een geel puntje op komt is het krentenbaard . Dit heeft mijn zoontje ook gehad . Zou gelijk even naar de ha gaan voor een ab zalfje
OH BAH en we hebben wat afgekust vandaag , hij krijgt nu ook wat lichte bultjes op de rest van zijn gezicht
Klinkt inderdaad als krentenbaard. Mn zoontje heeft het ook gehad. Ik had m toenook veel gekust. Gelukkig heb ik niks gehad. Maar inderdaad even een zalfje halen bij de ha.
Mijn dochter heeft dit in haar nekje, komt van de warmte en speeksel. Doe er wat sudo op als hij naar bed gaat, dat droogt uit. Hier gaat het iig dan weer weg.