Met dit warme weer eten wij bijna dagelijks salade. Heerlijk vinden wij dat! Dit vind ik een hele lekkere; Wat is jullie favoriet?
Deze eten wij 's zomers elke week: http://www.greenkitchenstories.com/summer-pasta-with-smashed-tomatoes-peaches-mozzarella/
Rucola melange Cherrytomaat Buffalo mozzarella Serranoham Pijnboompitten Pecorino of parmezaan Zout/peper Olijfolie van goeie kwaliteit Jum jum simpel maar zo lekker!
Gegrilde groente (paprika, tomaat, aubergine, courgette, olijfolie, citroensap, basilicum, pijnboompitten) Griekse salade (tomaat, komkommer, rode ui, kalamata olijven, feta, olijfolie, rode wijnazijn) maar alleen als ik echt lekkere tomaten kan vinden
Net aardappelsalade met bietjes gegeten. Je combineert dan gekookte bietjes met gekookte aardappelen, appel en augurk. Je doet er wat mayo bij (of yoghurt en mayo) en dan kruiden. Heerlijk
https://www.google.nl/amp/s/www.okokorecepten.nl/recept/partners/silvo/maaltijdsalade-sperziebonen-gerookte-kipfilet-ei-amp Deze vandaag gemaakt.
Rijstsalade maak ik vaak (gekookte rijst, komkommer, blokjes kaas, cherry tomaatjes, evt tonijn en ei, mais, mayo, worcester saus, kruiden) en tabouleh, gewoon komkommer-tomaat-feta-olijfolie met kruiden, veldsla met zelfgemaakte vinaigrette vind ik ook heerlijk. Verder caesar, parmaham-meloen salade, koude pasta salade met olijven, rode uien en tonijn.
Lekkere receoten weer zeg! Ik vind het altijd leuk als er eters komen dat er iets bijzonders op tafel staat. Een leuke, voor mij nieuwe, salade bijvoorbeeld
Wel meer dan 1: Komkommersalade met avocado en boquerones, Salade met gorgonzola en gegrilde pompoen, groene asperges met gegrilde tomaten en serranoham.
Ohh ik volg! Ik ben echt geeen keuken prinses, in mn favoriete restaurant ben ik gek op de kip salade en sla met appel en geitenkaas met honing en pijnboompitten. Toch zelf maar eens proberen..
Oh en haring bietjes salade. Evenveel aardappels als bietjes. (Wij doen voor twee personen 1 pakje bietjes) Zure haring uit pot (wij doen dr drie) Augurken ( 2 zoetzure stick) Zilver ui (10) Mayo en zout en peper. Aardappel en biet raspen. Vis en augurk en zilverui in kleine stukjes. Tot t goed smeuïg is met de mayo en op smaak met zout en peper. Zalig!
Ohhhwww ik blijf echt gruwelen van de gedachte alleen al hè zie de pot haring in gedachten al staan in jullie koelkast haha
Mijn favoriet: salade van bietjes en geitenkaas Bietjes Rucola Walnoten Verbrokkelde geitenkaas Gerookte kipfilet Honing-mosterddressing