Hallo dames, Iemand enig idee waar ik een positie jumpsuit met spaghetti bandjes voor de zomer kan kopen?? Ik kom er echt niet meer uit. groetjes Marianne
Ik was toen ik zwanger was van mijn zoontje, hoogzwanger in de zomer.. ik heb ook 2 jumpsuits 1 met lange broek en korte mouwen en andere met spaghettibandjes en tot me kuiten zeg maar.. en heb ze toen allebei bij prenatal gekocht.. Kwam beetje rond mei/juni in de winkel.. misschien dat in de gaten houden??
ik kreeg van mijn vriendin de tip deze winkel zit alleen in arnhem nijmegen amsterdam almere Zaandam Jumpsuits - Bleepshop 30 euro is niet met bandtjes op je schouders maar wel in je nek vastgeknoopt worden 30 euro vondt het niet duur
Graag gedaan meid ,ik ga hem ook halen als je hem gewoon maat groter pakt dan kun je hem ook gebruiken voor een zwangeren buik
ik heb bij de action een jumpsuite gekocht, pas prima mn dikke buik in heeft korte pijpjes geen spagettibandjes was aanbieding iets van 3 euro ofzo
Ik heb gister een blauwe binnen gekregen van mama licious de marnie. Donkerblauw zit echt kei fijn, en super stoer. Wie weet kan ik hem morgen al aan
Ik heb er 1 van de markt voor 7,- ofzo en pas hem met mijn dikke buik nu nog steeds. Terwijl ik het heb gekocht toen ik 8 weken zwanger was. Is niet met spaghetti bandjes, maar een dunne ronde band om je nek (losjes). Zit heerlijk