Hoe was het? ik heb het een jaartje gedaan als sport. Heb ook mn eigen paal hier in de woonkamer Het is heel leuk maar ontzettend pijnlijk en zwaar (vooral in het begin) ! Sinds een paar maanden ben ik ermee gestopt, na de bevalling als ik weer zin heb begin ik terug Veel plezier!
ok gaaf zeg hoor je niet veel dat mensen er eerlijk voor uit durven te komen, er heerst toch nog wel een beetje een taboe op als ik het vertel dan krijg ik alleen maar sexuele reacties van je vent heeft toch ook een paal pffffff
Ik vind het ook heel gaaf en wil het al jaren, maar ben alleen nog maar zwanger (geweest) de laatste 2 jaar , daarna ga ik echt! En wat betreft de reacties van mensen; ze weten niet beter. Laat ze maar eens zelf in zo'n paal klimmen, dan praten ze wel anders. En ook ik raad je een korte broek aan. Tuurlijk doet het pijn in je knieholtes, maar op de kop naar beneden glijden, terwijl dat niet de bedoeling is....... .........lijkt me helemaal geen pretje. Have fun!
nou ik zit nu al in de zenuwen hahahahaha weet dus echt niet wat ik ken verwachten! maar goed we wachten af, heb er wel heel veel zin in weekend duurde erg lang hahahaha
nou meiden ben net thuis! het was echt super leuk, ook een leuk team en kristel zweers is ee leuke meid! ga misschien als alles mee zit volgende week weer! heb nu al mega spierpijn en ben bond en blauw ds hoop dat ik morgen nog ken werken hahahahaha ga lekker douchen xxx
En zijn je blauwe plekken al minder? 8) Denk je dat het voor iedereen geschikt is? Hebben ze ook een website?
nou blauwe plekken zijn niet minder ahahahahah en heb mega spierpijn maar goed k ga volgende week weer als er nix tussen komt vond het echt heel erg leuk! en ik weet niet of iedereen geschikt is, bedoel je kwa gewicht ofzo? ze hebben geen website ken je wel een email van kristel geven.
ik heb geen fllauw idee qua gewicht ik ben 168 en weeg 72 kilo dus ben ook niet echt mager. maar wil je best haar email geven dan ken je het vragen?
Maar het lukte jou wel om erin te hangen enzo? Ik weeg denk ik (hoop) nu 71 kilo, en ben 1.75m, dus dan zou het wel moeten lukken Ik zou wel emailadres willen, kan ik even mailen