Dat mijn zoontje vandaag de hele dag weg was, ik vanaf 07.00 's ochtends tot 17.45 hem dus geen borstvoeding heb gegeven, niet heb gekolft en ik alleen merkte dat mijn borsten wat voller waren maar zeker niet overdreven vol en al helemaal niet pijnlijk ofzo. Hij drinkt normaal gesproken meerdere keren per dag, altijd live en ik kolf nooit. Ik had mijn man gevraagd tussendoor te komen voor een voeding omdat ik dacht dat ik er anders last van zou krijgen. Maar rond 14u liet ik hem weten dat het volgens mij niet nodig was omdat ik niks merkte. Ik weet trouwens dat dit absoluut niet goed is voor de productie dus het is een eenmalig iets maar zegt dit iets over mijn productie? Of kan dit gewoon en krijgt mijn zoon dus wel melk binnen als hij bij me drinkt. Nu denk ik misschien zit ie wel aan mn borst maar drinkt ie niks/weinig.
Hoe oud is je zoontje? Mijn zoon is ruim 8 mnd maar ik heb nu ook eigenlijk nooit geen stuwing meer.. Ook miet als ik lang niet voed ofzo.. Als je zoontje tevreden is en goed groeit dan is je melk en de hoeveelheid vast helemaal prima..
13 maanden.. Ik stond er echt van te kijken. Heb sowieso deze hele boestvoedingsperiode (dus ook in de eerste dagen) nooit echte stuwing gehad. Maar een paar keer voelden ze wel heel gespannen en moest ik een beetje met de hand afkolven. Vandaag voor het eerst zo een lange tijd niet gevoed (ook snachts zit er zelden meer dan twee of drie uur tussen) en nergens last van.
Nee hoor,niet gek! Sinds de 1e verjaardag van zoontje heb ik ook geen last meer van stuwing.Ik ben voor mijn werk ong 2x in de maand een dag of 3/4 weg van huis.De laatste keer heb ik niet gekolfd (gaat wel altijd mee voor de zekerheid). Dat was wel spannend! Weer thuis ging zoon gewoon weer vrolijk verder Het systeem van vraag/aanbod dat zich in je borsten afspeeld,veranderd op een gegeven moment. Dus vandaar geen of weinig stuwing! Errrrug fijn wel trouwens
Nee, is niet raar hoor, wel lekker makkelijk. Was bij mijn dochterjte ook zo, toen ze ruim een jaar was zelfs eens 24 uur niet gevoed zonder last, maar ik heb sowieso niet zo snel last van stuwing.