Waar logeren tijdens bezoek Disneyland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mamav2boefies, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Waar logeren jullie als je Disneyland bezoekt?
    Gewoon in 1 van de Disneyhotels of een hotel/appartement in de buurt
    Wat is een aanrader?

2. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Mijn vader boekte altijd een grote kamer in het nabijgelegen Comfort Inn hotel.
    Een paar jaar geleden verbleven we in de Disney Ranch (zo'n hut). je betaalt wel veel geld voor een houten huisje, zeg!
    Nee, doe mij maar een goedkoop hotel, al ligt dat wat verder weg.

3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

wij gaan wel in davy crockett, de blokhutten. Maar dat is omdat we per se voor de kinderen een eigen slaapkamer willen en dat heb je in een hotel (meestal) niet.

4. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Je hebt op iets verder dan de Disney hotels nog een paar hotels die iets goedkoper zijn als de vergelijkbare Disney hotels. Het Kyriad, dreamcastle en het explorers hotel (moet je even opzoeken welke de goedkoopste is). Ook hiervandaan rijd er gewoon een gratis shuttle naar Disney toe in 5-10 minuten.

5. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
  6. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    wij gingen afgelopen zomer naar camping le chene gris (in tent maar hebben ook caravans) kost bijna niks (buiten seizoen) en binnen 15 min rijden van DLP.
    camping zelf is niet geweldig (vooral sanitair was slecht) maar als je puur voor Disney gaat een goedkope oplossing (parkeren daar kost geloof ik 15 euro p.d.)

is te huur via vancansoleil

7. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    hier al veel gehad hieronder een rijtje :)

Santa Fe (van Disney) 'goedkoopste' disney hotel. kamer klein maar het leuke is dat het cars is en spreekt jongens aan. maar ontbijt zeer zeer rommelig. vechten voor een plekje

Cheyenne (van Disney) leuk cowboy hotel kamer klein, ontbijt rommelig

Seqouia Lodge (van Disney) Mooi canadees hotel. kamers ruim. ontbijt goed geordend

Hotel New York (van Disney) mijn favoriet. mooi hotel ruime kamers super relaxed ontbijt veel keuze. snel bij het park

premierre class bussy st georges. 2 halte's van Disney met de metro. heel sober ontbijt. bedden heel smal waardoor ik echt verschrikkelijk slecht geslapen heb.

en dit jaar gaan we naar een camping in de buurt met een stacaravan. voor 660 euro 10 dagen in het hoogseizoen! (excl. entree) de camping heet Les etang Fleuris. Wij hebben gewoon bij de camping zelf geboekt. in juli weet ik hoe het daar eruit ziet

8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Ik vind het wel echt leuker om in 1 van de Disneyhotels te verblijven. Het is mijn ervaring dat zelfs de 2 goedkoopste hotels (Santa Fe en Cheyenne) prima zijn. Nette kamers, loopafstand van het park, erg leuk. Verder vond ik New Port Bay club ook erg leuk.

9. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Moeilijk,moeilijk
    Bedankt iig voor de tips alvast

Deel Deze Pagina