succes ooievaar met de OK... je schijft dat je misschien zwanger kan zijn? heb je geen voorzorgsmaatregelen genomen ? dat was toch je insteek ? lieke
Ja klopt Lieke, maar we zien het wel. Heb dit weekend ongeveer mijn eisprong gehad.. We hebben het wel gedaan, maar zonder condoom. Volgens de verloskundige (waar ik het aan gevraagd heb) kan het weinig kwaad. De innestelling is nog niet eens geweest. Ik wacht het wel af.. maar ik geef het morgenochtend wel aan.. Ik ga nu lekker mijn bedje in. Ik hoop dat ik weer snel online kan zijn. Bye bye!!
Dank je Neeltje... Heb gewoon geen zin om af te sluiten. Maar ja moet wel, want ik moet al om 7.15 u in het ziekenhuis zijn. Ben gelukkig de eerste.
volgens mij ben iknu te laat met het wensen van veel sterkte voor je operatie.. we denken aan je en hopelijk tot snel. liefs senseemillia
ach ja je kan lekker de dag gaan slapen dus dat scheeld als je weinig nachtrust heb gehad..... liek. en gelukkig dat het niet zo kwaad zal kunnen als je nog zo pril zal zijn...
Dit is echt mijn laatste berichtje. Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Dat sleept me er echt door heen. Morgen zal ik waarschijnlijk offline zijn en donderdag misschien ook nog wel. Maar vrijdag hoop ik hier wel weer gezellig te kunnen mee kletsen... Doeg meiden!!!!!!!!!!! ben nu weg...... Bye bye...
Ben er ff Alles is goed gegaan. Viel heel erg mee. Alleen doet mijn keel erg zeer! Rot slangetje.. Morgen kom ik weer ff koekeloere Ben nu wat moe.... -xxx-
Rust maar goed uit, je hebt dadelijk weer al je energie nodig om alleen al hier alles bij te lezen haha Sterkte!!!! Liefs Angela.