iemand???

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 16 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    heeey
    zijn jullie nog wakker???
    wa zitten jullie te kijken mn vriend zit prison break te kijke JIPPIE hahahaha

    xxx
     
  2. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Hoooooooooooooi ik nog wakker... zit helemaal in me uppie te pjoeteren, tuurlijk met al jullie meiden.. ventje gaan voetballen ..
    niks op tv dus wat doe je dan .. juist ja zwangerschapsforummen ! :D
     
  3. kaily122

    kaily122 Bekend lid

    3 mrt 2006
    581
    0
    0
    ja, ben nog wakker, heb ondertussen char opstaan, maar is nu bijna afgelopen... uh nu dus afgelopen...
     
  4. Niet meer actief

    ahahhahahaha er is idd nix op de buis zeg pffff dramaties gewoon, ik woon tegen over discotheken enhoor heerlijk de muziek bonken...
    ik wil ook ahaaahahaha maar jah ik weet waar ik het voor doe hahahaha
    het is een goed doel!!!

    missen jullie het soms nie???
    xxx
     
  5. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ikke ook nog wakker!! Heb sinds vandaag draadloos internet. Dus ik zit met mijn laptopje in de woonkamer (samen met hond) en manlief zit boven te surfen op de vaste pc. Hoezo romantisch...hahahaha. Schade zometeen maar ff inhalen hihihi
     
  6. Niet meer actief

    hhhahahahah wou da ik de schade in kon halen maar heb nie echt het vut ervoor hahahahaha dus meneer heeft PECH maarjah nog ff volhouden en dan maar in halen hahahaha

    xxx
     
  7. kaily122

    kaily122 Bekend lid

    3 mrt 2006
    581
    0
    0
    hihi ...elvira
     
  8. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ja jij moet idd maar ffies wachten met de schade inhalen ;) Wel een leuke reden om dat uit te stellen! Je bent al een eind op weg meid! Gaat ie een beetje?
     
  9. Niet meer actief

    jah hoor gaat wel lekker, heb alleen last van mn bekken, daarom heb ik nie meer zo veel vut ik slaap heel slecht dus daarom...

    en bij jou ook alles in orde???

    xxx
     
  10. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ja hoor...hard aan't hopen op een wondertje! Maar verder alles toppie! Het is bijna lente! Daar verheug ik me op. We gaan een paar lekkere maande tegemoet qua weer hoop ik!
     
  11. Niet meer actief

    nou idd hopen op mooi weer kennen we weer lekker die jassen thuis laten heeeeerlijk voel me altijd zo op gesloten met zon jas aan hahahahhaha
    ik ga lekker slapen xxxx
     
  12. Niet meer actief

    pffffff ken weer eens nie slapen van de pijn...
    is er nog iemand wakker???

    xxx
     
  13. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Meiden het is geen chat he? Dit zijn onderwerpen die moeilijk te moderaten zijn, zeker als er veel bijkomen.

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina