Tarwekiemolie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aroma34, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Even een vraagje aan jullie, ik zag namelijk verschillende uitspraken hierover en ik wil zeker weten of ik het goed doe.
    Ik ga nu beginnen met tarwekiemolie en vandaag is de eerste dag van m'n menstruatie, moet ik nu al beginnen, of pas vanaf m'n eisprong?:(

2. eline23

eline23 Niet meer actief

MEt de tarwekiemolie kan je op iedere dag van de cyclus mee beginnen.
    Let er wel op dat als je geen onregelmatige cyclus hebt deze wel ontregelt kan raken door het gebruik van de tarwekiem olie

3. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    In wat voor opzicht kan hij ontregelt raken dan? Ik kan er bij mij geen touw aan vast knopen en ben deze cyclus begonnen met tarwekiem olie

4. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    O daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen precies. Dus als ik met tarwekiemolie begin kan he dus opeens langer worden ofzo?

5. eline23

eline23 Niet meer actief

Nou wat ik ervan begrepen kan de cyclus juist veel langer worden

6. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Oke, nu ga ik twijfelen. Ik hoor hele positieve en hele negatieve verhalen erover.

7. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die van mij is er niet langer van geworden. Nu 27/28 dagen ipv 30...

8. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Dat is toch niet met tarwekiem? Volgens mij is dat de teunisbloemolie!

9. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Sinds ik ermee begonnen ben had ik eerst een hele lange cyclus en daarna ineens een korte.. Geen id of het daardoor komt

10. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Dat dacht ik ook!
    Tarwekiem is bij mijn weten voor een goede doorbloeding en je baarmoeder slijmvlies zodat je eitje beter kan innestelen.
    Ik gebruik het nu na mijn eisprong dus als er al iets langer van wordt is dat alleen mijn lf ;)

11. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Wat betekend lf? Ik zie het vaker staan, maar nergens de betekenis haha.
    Oke dus is het dan beter om het te slikken pas vanaf de eisprong, of kan het ook daarvoor?

12. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    LF= lutaele fase, wat betekent de dagen vanaf je ei

tarwekiem is een antioxidant. Het zorgt ervoor dat al je cellen beter groeien en beschermt worden tegen zgn stress. Het is voor al je cellen goed en je mag het je hele cyclus gebruiken. De teunisbloem mag je alleen tot aan je ei gebruiken zeggen ze, al staat op de verpakking niks daarover.

13. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik gebruik tarwekiemolie de hele cyclus door. Ook voor de eisprong is het baarmoederslijmvlies al aan het opbouwen!

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik gebruik sinds half juni tarwekiemolie capsules van de kv. Sinds de cyclus dat ik ermee ben begonnen is mijn cyclus niet meer boven de 30 dagen geweest. En ik heb hier wel vaker gelezen dat het wel iets kan doen met je cyclus. De ene krijgt er een langere cyclus van en de andere een kortere.

15. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lf is luteale fase. Dat is de fase van eisprong tot menstruatie. Over het algemeenis die 14 dagen maar bij sommigen korter (soms te kort) of iets langer (1 a 2 dagen)..

16. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik gebruik nu al 2 maanden tarwekiem olie, en niets anders gemerkt hoor aan mijn cyclus, dus zal wel meevallen denk ik

17. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Oke fijn dankjewel voor jullie antwoorden. Dan ga ik er gewoon mee beginnen! Baat het niet schaad het niet. :)

18. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Ook van tarwekiemolie kan je cyclus ontregeld raken.. ALS je een regelmatige cyclus hebt.
    Als je dus een ONregelmatige cyclus hebt, kan je het sowieso een kans geven. Mijn cyclus is na mijn MA helemaal naar de kl*te en toen ik een maand tarwekiemolie uitprobeerde, was mijn cyclus met 13(!!) dagen verkort. Bij mij werkt het dus wel.. Tarwekiemolie is ook voor de doorbloeding en dus voor een beter en dikker baarmoederslijmvlies..

Als je dus geen touw vast kan knopen aan je cyclus, raad ik zeker aan om tarwekiemolie te gaan gebruiken. Kan je ook gewoon blijven gebruiken tijdens je zwangerschap. Zit heel veel vit. E in, wat dus erg goed is ;)

19. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Oke ik heb juist een hele regelmatige cyclus maar omdat ik zoveel positieve verhalen hoor over het verdikken van baarmoeder slijmvlies en doorbloeding wilde ik t gebruiken. Dus ja wat is wijsheid

20. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zou ik het vanaf de dag van je eisprong gebruiken tot menstruatie en dan weer stoppen. Heb ik ook 1 maand gedaan en tadaa zie banner (geen idee of het daardoor kwam maar toch :))

Deel Deze Pagina