Vind het ook moeilijk hoor, vanmiddag steekjes in mijn buik die ik nog niet eerder gevoeld heb en erg dromerig op de fiets (ben postbode ) Zat er aan te denken om toch eerder te testen, maar eigenlijk moet ik dat niet doen Jij ook veel succes en voor de anderen ook natuurlijk
Hier ook dames.. zit vandaag alleen alweer op dag 42. Wittige afscheiding, geen menstruatie en een sneeuwwitte test. Zoooo frustrerend!! Succes allemaal, ik hoop dat het wittige slijm voor ons allen alsnog een goed voorteken is!
Hier ook! Ik zit inmiddels al op dag 50!! En heb ook al die tijd zowat wittige afscheiding/slijm gehad. Al 2 zwangerschapstesten gedaan (op dag 42 en 48) maar negatief, voel ook totaal niets dus ik heb gewoon een mega lange cyclus deze maand, echt raarrrr..!
Ja raar hè. Ik heb vorige maand een vervroegde afstoting vrucht gehad. Testte 2 dagen overtijd positief, 1 dag later werd ik ongesteld. Maar 2 weken later nog getest om te kijken of alles weg was en was negatief. Zou hierdoor mijn lichaam in de war zijn?
Pff, dag 50 al jeetje Lekker verwarrend, of niet?! Hoop voor je dat je gauw naar de volgende ronde kunt, meid! Ik vraag me af of koude vingers ook voorkomen als symptoom? Heb nu al een hele week afwisselend ijskoude vingers, en heb het zelf ook steeds koud en dan weer heel warm
Toen ik zwanger was van m'n dochtertje had ik het heel koud. Op het eind van m'n zwangerschap weer heel warm. Dus zou kunnen van dat koud hebben.
Geen id! Heb nog geen ovulatie testen gedaan of getempt, vind dat zo'n gedoe en wil er liever niet continue mee bezig zijn. Mn vorige menstruaties waren ook wel redelijk kort en veel oud bloed. Maar ook meestal 1 dag rood bloed. Maar nu dus nog steeds niets.. Ik ben nu heel bang dat de cyclus steeds langer gaat worden! Terwijl ie op zich nog redelijk mee viel hiervoor.. Wel balen dus. Geen idee wanneer ik nu ongesteld ga worden
Da's inderdaad lastig, ja.. Je weet zo niet wat je kan verwachten. Ik temp wel, ovulatietesten heb ik in het begin weleens gedaan, maar nu niet meer. Zo vreemd hè, ineens zo'n lange cyclus ertussen. Je geduld wordt dan zo op de proef gesteld!
Ovulatietesten zijn wel ideaal vind ik, ben er vorige maand voor het eerst mee begonnen. Twee dagen knalpositief en de dag ervoor en erna maar één streepje, dus het was heel duidelijk. Omdat mijn cyclus nu ook lang lijkt te zijn (tenzij is zwanger ben waar ik even niet van uit ga) begin ik haast te twijfelen aan de afgelopen eisprong. Maar ja, die ovulatietesten liegen niet, lijkt me Ik bukte net trouwens om iets op te rapen en pijn dat het doet in mijn borsten Zoiets heb ik nog nooit gehad
Oeii spannend!! Je bent dus al een paar dagen overtijd, en van welke cycluslengte ga je dan uit zeg maar? Ja ik denk dat ik ook toch wel binnenkort ovulatie testen ga gebruiken want heb er een aantal van zwanger & kids besteld (dipsticks). En misschien is het idd toch wel handig om wat inzicht te krijgen. Hoeft dan ook niet elke maand maar op zn minst af en toe misschien? Maar eerst wachten op de volgende ronde, GRR wat duurt het lang zeg. Dan ga ik die testen eens gebruiken!
Ik weet niet waar ik het zoeken moet, maar: Ik heb zojuist positief getest!! Bekijk bijlage 353141 Ik ben officieel in shock en kan het niet geloven
@Tutu: Wauw!! Gefeliciteerd zeg!! Hopelijk volgen er snel meer in dit topic @Hier: ik wacht nog steeds op m'n ongi, zit nu al op dag 36. Dit is echt de langste cyclus van de afgelopen maanden (of eigenlijk jaren).. Het ging zó goed, en nu weer een lange klote cyclus. Sorry hoor, ik baal er echt van..
Gefeliciteerd! Super zeg! Ik op dag 40 nu, nog niet ongi. Wel gisteravond pijn in m'n rechterlies. Zou dat nog de innesteling kunnen zijn?
Dank je wel Ik weet niet of het je innesteling kan zijn, want als je op dag 40 zit zou je zeggen dat de innesteling al lang geweest is. Maar ik begon bij mezelf ook te twijfelen hoor! Misschien toch nog even afwachten en anders volgende week nog eens testen?? Hoop echt voor je dat je snel een positieve test in handen hebt! De rest ook bedankt voor de felicitaties natuurlijk Het is nog erg onwerkelijk allemaal hoor. Ik heb vanmorgen onder het post bezorgen toch echt drie keer gedacht : "en nu ben ik toch ongesteld geworden!"... Daarna weer wat andere soort steekjes en een beetje hoofdpijn maar verder heb ik niets gemerkt en nu ook niet echt. Dat komt misschien nog Maar na het werk ging ik dus een test halen om het zeker te weten. En opeens stond er dat ik zwanger was Toevallig ging ik vanavond uit eten met mijn vriend, dus ik heb hem mooi kunnen verrassen Succes meiden!