Ik geloof dat het hier game over is... Ben op dit moment op mijn werk, ga net naar de wc en ineens een hele vette veeg bloed aan het wc papiertje.... (sorry haha). Nu dus even afwachten of het doorzet of dat het weer wat tussentijds bloedverlies is.. Ik hoop toch maar dat het doorzet, dan kunnen we opnieuw gaan 'klussen'
Hoopt ook voor je, iig duidelijkheid en kun je weer verder . Hier nog steeds niets. Net weer wat wit slijm/afscheiding en inmiddels is t al dag 55! Grrr
Het is hier echt mis hoor, gisteravond flink ongi geworden, dus wij gaan verder met een nieuwe ronde!
Hallo iedereen ik ben Kitty en we zijn nu bezig in de derde ronden. Momenteel 2 dagen overtijd en vanochtend weer negatief getest. Heb wel allerlei kwaaltjes die maar steeds meer worden. o.a. Ik lijk wel een speurhond, misselijk, hoofdpijn, gevoelige baarmoeder/onderbuik,witte afscheiding terwijl ik voor de NOD droog ben(sorry), vergeetachtig,zweterige handen,last van me ogen,borsten gevoelig. Dat was het zo'n beetje. Herkent iemand anders dit?
Dat denk ik ook meis zeker omdat ik op internet las dat je HCG waarde van dag 28 pas gaat toenemen. En de test vraagt toch minimaal 25 hcg. Wel fijn dat we de zelfde gedachte hebben. xisss
Hallo hier nog iemand vandaag 14 dagen overtijd en ook wit slijm. Mijn cyclus is 35 dagen regelmatig. Nu nog steeds afwachten op 22 aug mijn laatste menstruatie en 25 sept nod. Op 2 okt getest negatief.. dus durf bijna niet te testen haha.. Mijn symptomen zijn. Steekjes baarmoeder/eierstokken. Lichte hoofdpijn in avond Moe en afwezig Gevoelige jeukende borsten. Wij zijn nu in ronde 7 en hoop op t beste!! Groetjes
Hallo, Hier vanochtend weer een negatieve test van de action. Ben nu echt aan het twijfelen aan die testen van de action. @ Rian, hoelang was jij overtijd toen je pas positief teste? En welke test heb je toen gebruikt? Groetjes Kitty
Hier net wit slijmverlies weer.. Dus denk nog steeds niet dat ik ongesteld zal worden. Had wel heel licht wat krampjes dus ik had gehoopt dat t eraan zou komen maar nog steeds niets
Nog steeds wit slijmverlies, en had ook wat lichte druk op mn baarmoeder alsof er een steen in lag (klinkt wel overdreven, zo pijnlijk was het niet). Tijdens de sex voelde ik dat ook heel erg, terwijl dat normaal gesproken niet zo erg is. Die pijn ging door tot aan mn middenrif! Was niet echt prettig maar gelukkig alleen in het begin. Ben nog steeds niet ongesteld, nog geen spoortje te bekennen
Ik ga maandag naar de huisarts voor t eerst. Helaas kon het niet eerder ivm werk dus nog ff een weekje wachten