@Meis: hoe was het gister bij de HA? @Hier: volgens mij heb ik vandaag mijn ei, had vanmorgen een vreemdsoortige stekerige buikpijn en qua slijm denk ik het ook. We hebben gisteravond nog geklust dus wie weet Denk alleen dat er vanavond niet veel van klussen komt, hubbie moet eerste deel vd avond weg en als hij thuis is gelijk door naar bed omdat zijn wekker woensdag weer belachelijk vroeg gaat.. (vanmorgen ook wel, maar we lagen gister errug vroeg in bed haha) Maar in theorie zou gister klussen en vandaag ei best goed af kunnen lopen Al ben ik zelf toch wel een beetje bang dat we ook voor een 2e ukkie, weer de MMM in moeten..
hoi allemaal wij zijn een maand of 7/8 bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje. ik heb ook zo'n soort verhaal. ik had mijn NOD op 18-10. Morgen dus 5 dagen overtijd. Op mijn nod had ik veel wit slijmverlies. verder een week voor nod erg opgezette buik en rommelde mijn darmen. verder heb ik 2 dagen na nod een beetje lichtroze slijm verlies gehad. nu niks meer. 2 testen gedaan en allebei negatief. Morgenochtend ga ik weer een testje proberen. Verder ben ik erg moe, regelmatig misselijk, duidelijke aderen op mijn (.)(.) en vandaag had ik opvliegers. ik hoop natuurlijk ook dat ik morgenochtend een mooie positieve test heb..
Hallo Wilde dit met jullie delen hoop dat er ook wat kenmerken bij jullie bij zitten om mijn iets meer duidelijkheid te geven. ik ben overtijd, Heb gevoelige boobs opgezwollebuik en krampjes. eetbuien moe slecht slapen Heb al zwangerschaptesten gedaan allemaal negatief en zou zo graag zwanger willen zijn Mvg kim
Jorietje: was niets bijzonders bij de HA! Ze zei me heel luchtig dat het heel normaal is, dat het heel goed kan dat ik onregelmatig ben. Ze vroeg niet door en liet me alleen een zwangerschapstest doen terplekke (urine, geen bloed) om dat uit te sluiten. Was dus een beetje een domper, maar misschien heeft ze ook wel gelijk, zo lang ben ik ook nog niet van de pil af en heb m 10 jaar geslikt. Het enige is dat t nu wel behoorlijk lang begint te duren en ik hoop dat ik binnenkort toch gewoon ongesteld ga worden zeg! Daarna wil ik het weer even aankijken, ben dan ook een paar maanden vrij dus ik kan dan ook lekker bijkomen van t werken, gezond eten en bewegen. Eens zien of dat het allemaal beter maakt.. ! En zo niet, ga ik opnieuw en vraag ik een doorverwijzing. Zit er ook aan te denken om een particuliere zorgverzekering te nemen, die zorg is veel beter hier. Mocht ik hier zwanger raken dan is dat ook allemaal veel beter geregeld etc. (woon in Spanje)
Tja... Had ik een paar maanden geleden ook, dacht echt ff dat ik zwanger was, maar ook negatief getest en een paar dagen na de test toch ongi geworden. Nog even afwachten denk ik
Ben ik weer. Inmiddels 9 dagen overtijd. Gieter dacht ik dat m'n ongi kwam.. maar normaal heb ik eerst bloedverlies en dan pas buikpijn. Maar gister had ik echt ongi buikpijn en heel klein beetje licht roze verlies maar daarna niks meer. Snap er echt niks meer van. Werd wel vaker laat ongi maar nu alleen de buikpijn gehad maar verder niks...
Ik ga morgenochtend toch maar weer even een testje wagen. Zag dat het soms ook voorkomt dat je pas later positief test. Zelfs pas bij zes weken ofzo..
Net in de wc weer ineens een klodder slijm na het plassen :-S En nog steeds niet ongesteld en ook niet zwanger! Soms heb ik een paar dagen weinig slijm verlies en dan ineens weer aardig veel. Geen id wat het is (niks haha).
Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en krijg volgende week een echo. Ze gaan dan kijken of ik teveel eitjes aanmaak waardoor de eierstokken van slag kunnen zijn en ik daarom zo onregelmatig ongesteld ben. Ben wel benieuwd of er iets uitkomt. Inmiddels nog steeds niet ongesteld....
Hier ook dag 8 na NOD nog steeds negatief. Ik twijfel om eens naar de HA te gaan. Juli gestopt met pil, eind augustus miskraam gehad (5 weken), september mooie normale cyclus gehad. Volgens dit lijstje HCG tijdens een zwangerschap | Mens en Gezondheid: Zwangerschap kan het dat je op een week overtijd nog te weinig hcg hebt om aan te tonen in het lichaam. Dan ga je je natuurlijk voor gek gaan houden en denken dat alles nog kan.
Hier trouwens ook al redelijk wat wit slijmverlies gehad. De ene dag redelijk droog de andere dag denk ik dan dat ik ongesteld ben en als ik naar de wc ga is het niks buiten slijm.
Ik had dat ook in deze cyclus. Veel dagen slijmverlies gehad en had ook het idee: Misschien ben ik wel zwanger. Heb er 2 tests tegenaan gegooid maar die waren negatief. Onlangs langs de HA geweest en ook daar negatief (ging meer ivm mn lange cyclus). En nu nog steeds niet ongesteld :-S
Ik zou een bloedtest eisen van mijn HA als ik zoveel overtijd was. Maar heb al gelezen dat ze bij jullie in nederland niet zo snel bloedtesten doen. Ik heb op spoed tijdens mijn MK geeist dat ze een bloedtest ging doen. Spoedarts zei: 'Ik denk dat het idd een miskraam is.' En die ging mij terug naar huis sturen. Kdacht het niet hoor. Zat al heel de dag ongerust op de trouw van mijn broer, wist ik veel of dat veel bloed was dat leek echt heel weinig en was plots gestopt.