Ik weet niet of ze hier snel bloed testen doen, woon in Spanje. Maar ze heeft het er niet over gehad toen ik op afspraak kwam. Toen ik daarna thuis was dacht ik daar ook ineens aan dat het raar was dat ze alleen een urine test deed (want die had ik zelf ook al gedaan). Maar ik voel me ook niet echt zwanger ofzo (al weet ik niet hoe dat voelt haha), dus moet maar afwachten tot ik EINDELIJKKK eens een x ongesteld word
Ik zou toch eens vragen naar een bloedtest of eens naar een gyn gaan.Ook al ben je nog aan het ontpillen ofzo, dit is echt heel lang.
Ik ben nu ook een paar dagen overtijd en dat is uitzonderlijk voor mij. Ik word altijd dinsdagavond voor het eten ongesteld, was met de pil al en de 2 maanden erna ook. Nu alleen een paar druppels. Het is donderdagmiddag en ik voel ook helemaal niets. Geen ongesteldheidsklachten en geen zwangerschapssymptomen. Heb net het artikeltje van Loulou gelezen over HCG en het geeft wel weer hoop. Ik wacht even tot ik op 7 dagen na NOD zit en als er dan nog geen menstruatie is, ga ik weer testen, als-ie weer negatief is ga ik de dokter bellen. Ik ga elke 2 uur naar de wc om te checken, maar er komt niets. Heel frustrerend en ik lees hier dames die al veel verder over tijd zijn. Ik zou gek worden geloof ik...
Ja, toen ik ging vorige week gaf de HA er maar heel weinig aandacht aan! Ik wacht dus nog maar even af en als het over een paar weken nog steeds niet is gekomen, dan ga ik terug en vraag ik gewoon een doorverwijzing denk ik.
In jouw geval zou ik volgens mij elke week aan de telefoon hangen. Zo'n lange cyclus is toch niet goed, dan moet er sowieso toch even naar gekeken worden, lijkt me?
Tsja..ze zeggen dat t heel goed kan, dat de hormonen nog niet in balans zijn na de pil stop, en schijnt best een jaar te kunnen duren..! Dus geen idee..!
Inmiddels op dag 15 overtijd ongesteld geworden helaas. Maar kan nu wel weer door naar de volgende ronde...
Jammer! Maar nu op naar de volgende ronde! Ik nog steeds in afwachting pfff.. ben nu sinds een week aan de teunisbloem olie..kijken of dat nog wat doet en zo niet ga ik over een tijdje weer terug naar de HA
@Simoontje: balen, maar ja nieuwe ronde = nieuwe kans! @Meis: balen zeg, welke cyclusdag zit je nu? @elf12: hopelijk snel duidelijkheid! @hier: vanmorgen ongesteld geworden, dus ook hier geldt: nieuwe ronde = nieuwe kans Deze cyclus was 27 dagen, dus dat is weer keurig netjes!
Mooi zo jorietje!! Ik droomde vanmorgen dat ik ongesteld werd, maar nee helaas niets..! Slechts wat wit slijmverlies (heel klein beetje maar vandaag). Ik zit op cyclus dag 82!!
Mijn cyclus duurt vandaag alweer 38 dagen.. We hebben in de afgelopen 38 dagen 1 keer onveilig geklust (in een periode waarvan ik dacht veilig te zijn aangezien ik een regelmatige cyclus al begon te krijgen en ik 3 dagen voor menstruatie dacht te zitten). Dit is maandag 14 dagen geleden. Dat ik nu nog niet ongesteld ben heeft helaas dus niets te maken met een eventuele zwangerschap. Ik heb de tip gekregen om te starten met teunisbloemolie. Alleen mag je dat niet tijdens de zwangerschap gebruiken dus ik moet wachten tot zondag of maandag, dan even testen of die ene keer niet net tijdens de eisprong was en het heel toevallig ook raak was, en daarna start ik met teunisbloemolie. Hopelijk heeft dat effect. Ik heb echter de laatste dagen soort ongi achtige krampen. Eergister heel licht, gister een stuk duidelijker aanwezig en vandaag weer licht aanwezig. Gister dacht ik ook tot 2 keer toe: ja! nu ben ik eindelijk ongesteld! Maar helaas was het slijmverlies. Nogal veel ook, stuk meer dan ik normaal heb tijdens bijv. eisprong. Ik word er erg onzeker van en baal ook flink dat de cyclus zolang duurt.. De ene dag ben ik er van overtuigd dat ik zwanger ben, zoals gister want ik was de afgelopen weken overdreven vermoeid, heb al 3 dagen rugpijn in de onderrug, toen die krampen erbij en dat slijmverlies.. @Meis28 Groot gelijk dat je naar de huisarts wilt gaan bij dag 86! vreselijk!