Na 5 jaar Mirena zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kitty1981, 8 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo dames,

Ik heb een vraagje. Ik heb zelf 5 jaar Mirena gehad en heb deze in maart dit jaar laten verwijderen. Daarna 1 pilstripje geslikt en daarna niet meer i.v.m. kinderwens.

Nu zijn we al met de 5e ronde begonnen maar het wil gewoon niet lukken tot nu. Daarnaast gebruik ik nu de laatste 2 rondens ovulatietesten en heb vorige maand voor het eerst mijn ovu piek gevonden dus dat was positief. En van cd 9 aan de klus geweest om de dag en tijdens de daad eerst hij dan ik. Dit hebben we gedaan tot cd 15 waarop ff mijn eisprong heeft gevonden. Daarnaast temperatuur ik iedere ochtend dus ja ik heb zoiets van meer kan ik niet doen.

Nu twijfel ik dat de Mirena nog niet is uitgewerkt en dat het hierdoor kan komen dat het niet wil lukken. Want 5 jaar is wel een lange tijd en in die 5 jaar werdt ik ook niet ongi en als er iets kwam dan was het meer bruin verlies voor 1 of 2 dagen. 3 weken na het verwijderen kreeg ik wel mijn ongi en zijn mijn cyclussen vrij kort zie in mijn handtekening. Vorige maand erachter gekomen door het tempen dat ik een lf van 12 dagen heb.

Zijn er hier dames die ook een Mirena hebben gehad en dat het zwanger worden ook een tijd heeft geduurd of er ervaring mee hebben? Misschien steld dat mij weer gerust.

Groetjes Kitty

Deel Deze Pagina