hallo allemaal!! Ik heb getest net en had een heel raar streepje die je ziet in het licht. kunnen jullie even meekijken?
Als je de test uit elkaar haalt zit er een klein stukje pastic in het midden tussen de twee roze lijntje in waar de test op steunt. Bedorl je dat streepje vlak naast je teststreep? Of heb ik een zwanger streep daarnaast gemist?
Ik zie geen streep op de plek waar die hoort te staan.. Ik zie wel een andere streep op een verkeerde plek.
dit is inderdaad een test die afwijkt, het streepje hoort eigenlijk onder de T te zitten dus iets meer naar rechts. Ik zou nog een test doen je weet het nooit misschien is het alsnog positief maar deze test zelf zou ik als negatief beoordelen. Succes met de volgende test! hoop het voor je
Het streepje is aan de wandel gegaan nee maar indd het kan zijn dat je wel zwanger bent, dus geef de moed nog niet op. Succes!!
Haal hem eens uit de houder, zodat we het streepje van het achterkantje niet meer zien, lijkt vaag iets te staan op de juiste plek.
ik ga vrijdag ochtend weer testen had me in de week vergist dus heb te vroeg getest hihi. duimenduimenduimen!!
maar niemand ziet iets op de juiste plek? want ik namelijk wel een heel vaag streepje of zit ik mezelf nou gek te maken?