Hoihoi Ik zal me even voorstellen. Ik ben Kim en heb 8 jaar een Mirena spiraal gehad en na het verwijderen van de mirena ben nu in mijn derde ronde. 5 december is mijn ongi dag. of hopelijk niet natuurlijk! Nu heb ik een paar dagen last van een "gekke kriebel" in mijn buik net of je in een achtbaan zit . Mijn darmen zijn aan het romellen maar ben niet misselijk. Soms een duizeling in mijn hoofd. Herkend iemand dit?????? Is mijn lichaam me voor de gek aan het houden of zijn dit tekens van zwanger zijn , wat ik natuurlijk hoop... Ik ken dit gevoel helemaal niet ook niet tijdens mijn eerste zwangerscahp. Wat zijn jullie eerste tekens? en wie herkend dit? Nou wie weet hebben we een gezellig nieuw onderwerp want kon dit niet eerder vinden tussen alle andere onderwerpen. Groetjes kim
Hey, Heb dit ook gehad toen ik net zwanger was, heel apart gevoel, een soort gefladder, achtbaan effect inderdaad, ik dacht ook dat het mijn hoofd was die me gek probeerde te maken, maar het was toch niet zo, ik heb mijn wondertje net naar haar bedje gebracht
Ik zou het gevoel dat ik na mijn ei had ook als beste als 'kriebel' kunnen omschrijven. Toen vond ik het ook zo raar. Maar ik was er die maand niet zo met mijn hoofd bij verder, toch is dat me wel opgevallen. Dus eh... ben benieuwd of 'kriebel' een officieel symptoom genoemd mag gaan worden
Hoi Kimsley Toen ik net zwanger was (na eisprong zeg maar) had ik ook kriebels in mijn buik toen nog niet wetend dat ik zwanger was! Het was niet echt een achtbaan gevoel maar ik had een 'geluks' kriebel haha ik was gewoon heel gelukkig van binnen! En toen wist ik ook gelijk bij mezelf dat ik zwanger was! Succes!!! Liefs J.
ja dat is het, wat mamavanal1 zegt, dat bedoel ik ook! Ik wist het ook nog niet toen, maar ik voelde gewoon dat het zo was! Mooiste gevoel ever trouwens
@jojo Ja he!!! Ik wist het gewoon zeker!!! 2 negatieve testen maakten me toen niet eens onzeker, ik wist dat ik zwanger was en dat ik die week gewoon nog een positieve test in handen zou krijgen! Liefs J.
hhahaha ja inderdaad, bij mij waren ze ook negatief de eerste week na nod, maar ik maakte me geen zorgen, ik was zwanger, ik wist het zeker!! En iedereen maar zeggen, meid het is pas je eerste ronde hoor, nou en, ik ben gewoon zwanger! Ik voelde het gewoon, het gevoel in mijn buik, verliefdheid, zoiets, heeeeeeerlijk, zou het zo weer willen voelen uhm nou over een tijdje dan !
hoihoi meiden, Thanx voor jullie reacties. Ik heb ook echt het idee dat er iets moois in mijn buik zit, maar het kan je soms ook onzeker maken dat je denkt mijn lichaam houdt me voor de gek. En het aller gekste is dat ik het tegen mijn vriend zij en die had al 2 dagen een gek gevoel in zijn buik. Toeval bestaat toch niet!!!!!! Nou in ieder geval leuk om te lezen dat jullie zwanger zijn.. gefeliciteerd. ik heb vanaf gister ook vreselijke klamme handen en soort van zweetaanvallen. straks ben ik in de overgang hahahahaha fijne zaterdag allemaal groetjes
Hoi Dames, Ik wil ook nog een x mijn verhaal kwijt.. Ik heb ook een gekke kriebel sinds ander halve week denk ik.. Dit is vlak bij mijn navel, ook ben ik al 2 weken meerdere malen echt misselijk! Ik las ook dat andere het gevoel al snel hadden dat er iets moois in buik groeide. Dit gevoel heb k ook.. Maar houd er ook rekening mee dat mijn lichaam me ook flink in de maling kan nemen. Heb trouwens vandaag na 4 dagen overtijd getest... en dit was helaas negatief!
Dat gekriebel herken ik ook zeker! En erg last van rommelende darmen en ben niet chagerijnig te krijgen ahahah.... hopelijk is het voor ons allemaal een goed teken. Mijn NOD is ook op 5 december dus hopend op een mooi cadeau!
nou dan testen we straks egzellig met zijn allen op 5 december, mooier sinterklaas kadootje kan bijna niet hahaha Ik heb gister een predictor test gekocht waar bij je 4 dagen eerder kan testen dus morgenochtend maar eens even kijken, spannend, fijne dag allemaal
hoi pricil. ik hoop dat je vandaag of morgen wel positief test. Ik kan nog niet testen , ik had wel een predictor gehaald (vroegtest) maar nu las ik dat deze heel niet betrouwbaar is. Gek als er hier zoveel klachtens staan over deze test dat hij toch goed verkocht wordt. Ik hopp dat ik over ene paar dagen ook een goede test heb. ik heb zo het gevoel dat ik zwanger ben. -rommelende darmen -klamme zweethanden met vlagen -steekjes hier en daar -heel wazige/natte ogen -kriebels -opvliegers( terwijl ik een koukleum ben) Mocht ik niet zwanger zijn dan weet ik wel dat je lichaam je dan vreselijk voor de gek kan houden. Nou nog even afwachten... en weet iemand of je het beste in de ochtend kan testen of juist niet? groetjes
@ Kimsley heel veel succes alvast met testen. tegenwoordig met de testen van nu maakt het niet zoveel uit met wat voor een urine je test! Ik had 2 x een nega test en 2 dagen later teste ik op een vrijdag avond ongeveer rond 10 uur positief! Ik moet ook afwachten tot ongeveer 5 of 6 december. Succes liefs J.
hoihoi ik heb vanochtend gestest met de predictor . maar helaas helemaal niets , als je heel goed kijkt in het licht zie je iets licht paars maar dat kan ook verbeelding zijn. Ik heb echt het idee dat er iets in zit. Kan er niet over uit als het niet zo is. ik ken mijn lichaam echt niet. Er ligt een heel zwaar gevoel op mijn buik dat ik er zelf soms beetje benauwd van wordt. Nou ik wacht gewoon lekker af en zie het van het weekend wel.. Wat zijn jullie symptonen? Groetjes en fijne dag allemaal
Hoi Kimsley, Jammer dat je test negatief is.. MAar zie dat je over 6 dagen pas ongi moet worden, dus hoop binnekort op positief nieuws Ik bijna de zelfde gevoelens al voor ik ongesteld moest worden. En eigenlijk heb ik dat nooit gehad, en ik ben ook nog nooit lang overtijd geweest. en nu al 7 dagen. Maar vanochtend weer negatief getest waarom voel ik dit allemaal ? Denk dat ik morgen een andere test ga proberen.. Maar ik duimen voor elkaar ?
hoi Priscil. Ja ik dacht dat ik een cycles had van 28 dagen maar na heel goed uitrekenen met alle data bij elkaar heb ik het gemmidelde maar genomen van 31 dagen. Dus dan was hij idd te vroeg. Gisteravond las ik iets over een ovaluatietest doen dat dat ook zwangerschap zou kunnen aangeven. Dus ik proberen natuurlijk en raadt eens wat.... 2 dikke paarse strepen terwijl ik helemaal geen eisprong kan hebben... raar!!!!!!! Nou mijn buik rommelt nog steeds flink en heb vresleijke wazige ogen en klamme handen (soort opvliegers lijkt wel) dus hopen dat alles positief is over een paar daagjes. spannend en hoop ook voor jou dat het positief is. zal SUPER zijn!!!! groetjes