Onze kleine meid is nu een half jaar oud. Ik ben op woensdagochtend ingeleid en ze is vrijdag op zaterdagnacht geboren.. Mijn man was er veel(hij hoefde zich niet aan de bezoekuren te houden). Ik had inderdaad wat te lezen bij, filmpje kijken en me telefoon veel gebruikt.. Ging vaak even douchen(had een privekamer), en ik mocht ook naar beneden en naar buiten op het terrein van het ziekenhuis... Wachten duurt lang ja, zeker.. maar ik kan je vertellen het is de moeite waard!! Veel succes
Ik zou na de bevalling 48 uur moeten blijven ivm GBS bacterie. Zondag 20.30 in zh, donderdag om 15.30 er pas weer uit. Helaas was zijn Bilirubine niet goed, dus op de lamp. Daarom moesten we langer blijven. Vond het doodsaai daar. Heb veel tv gekeken, laptop mee, veel visite.
Pittig eten, seks, veel lopen,... Acupunctuur...? Ofwel probeer de bevalling op een natuurlijke manier op te wekken! Niet geschoten is altijd mis.
Hij mocht er alle drie de dagen bij zijn als hij wilde, op de kraamsuite had je een extra bed ( in een kast ) die voor de partner was. Maar hij was er niet de hele tijd hoor, onze honden moesten ook eten, naar buiten en aandacht En hij heeft gewoon thuis geslapen hoor
Ik hoop voor je dat het vanzelf op gang komt. Dat zou natuurlijk het mooiste zijn. Hier ook een bezig bijtje dus kan me je reactie wel wat voorstellen. Als je niet direct reageert op de medicatie kun je natuurlijk ook gewoon ander bezoek langs laten komen, zoals je beste vriendin oid. Dan heeft je man even tijd alleen en ben jij dat niet. Misschien reageer je ook wel super snel en is je angst voor niets. Probeer het tot die tijd wat over je heen te laten komen en geniet nog even van je zwangere dagen.
Ik heb gister in het ziekenhuis begrepen dat mijn man daar in ieder geval niet kan blijven slapen, maar er geen duidelijke tijden zijn. Hooguit als je buurvrouw graag wil pitten en ons gekwebbel storend zou zijn. Maar goed, we zijn vrij stil en rustig doorgaans, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om. Hopelijk gaat het snel, uiteraard. Maar ik vind het wel prettig om wat dingen mee te hebben voor als het toch wat langer duurt. Kan je nog wat variƫren in je bezigheden. Het idee dat dat kan, vind ik al rustgevend. Ik denk dat mijn man dan ook echt wel gewoon even thuis gaat eten, voor de beesten zorgt en natuurlijk ook gewoon thuis gaat slapen. Maar tis fijn als hij er bij kan zijn als je hem nodig hebt (en niet alleen bij t puffen).
in ons ziekenhuis hadden ze een tv met internet voor ieder bed. En daar kon je ook spelletjes end. op doen. Heb ik me prima mee vermaakt toen (was lichamelijk ook geen klap meer waard dus dat scheelt , dan wil je zowiezo niet graag meer uit bed) ook puzzeltjes end hielpen mij de dag door. Ook een simpele legpuzzel is leuk