wat een onzekerheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamamarcella, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

Mijn vriend en ik zijn al ruim een jaar aan het proberen om zwanger te worden maar tot op heden is dat niet gelukt. Ik heb een cyclus van 25 dagen en ergens op de helft heb ik elke maand een dag of 5 licht bloedverlies. Afgelopen week bij de gyneacoloog geweest om na te vragen of die twee bloedingen per maand de reden kunnen zijn voor het uitblijven van een zwangerschap. Inwendig onderzoek en inwendige echo gehad en de oplossing van de gyneacoloog was EEN SPIRAALTJE OF DE PIL!!!!! Hebben jullie ooit zoiets belachelijks gehoord. Ja dan zal ik niet twee keer per maand bloeden maar ook zeker niet zwanger worden. Dan toch maar een vruchtbaarheidsonderzoek zei hij. Ik heb twee kindjes (6 en 4) maar hun vader en ik zijn gescheiden dus zijn niet van mijn vriend. Nu deze maand ineens geen 5 dagen lichte bloeding maar 1 dag wat bruinige afscheiding. Heel vreemd. Ik voel me ook een beetje anders als normaal ( ik weet dus hoe het voeld om zwanger te zijn maar mijn lichaam kan me ook makkelijk voor de gek houden natuurlijk) Wat denken jullie zou het mogelijk zijn dat ik zwanger ben of zou de gyneacoloog dat bij de echo wel hebben gezien als dat zo was (al was de echo anderhalve week voor mijn te verachten menstruatie) Ik zou zaterdag 22 juni mijn menstruatie moeten verwachten. PFFF geduld is niet mijn sterkste eigenschap hihih.

2. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Dat kun je alleen te weten komen door te testen!

Moeilijk he... dat wachtenbankje!:(

Ik heb er nu al helemaal niks mee en wij zijn net pas begonnen:p

Succes meid! Ik duim voor een positieve test!!!!

Deel Deze Pagina