paar dagen oud bruin verlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door oostende, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo
    ik zit ergens mee....ik moest ongesteld worden in de week van 1 juli tot 7 juli nu heb ik afgelopen zaterdagochtend een soort ongiekramp gekregen en dacht ikben ongesteld...tampon in gedaan en tot mijn grote schrik had ik een hele tampon vol met echt donkerbruin oud bloed dus....dit heb ik nog nooiit eerder meegemaakt dus schrokhiervan totaal geenbloed te zien...zondags opgehouden en afgelopen maandag weerbruin verlies en dat is nu nog steeds zo verder heel klein druppeltje bloed verloren.....
    wat kan dit zijn want het houd nu al een paar dagen aan kan het innesteling zijn of totaal wat anders?ik herken dit totaal niet en me collega heeft dit ook gehad enwas wel zwanger maar mijn test van gisteren wijst niet uit op een zwangerschap,kan het te vroeg zijn omdat als ikzwangerb en nog maar net 4 weken zou zijn?

    help me alsjeblieft want ben erg onzeker nu
    liefs renate
     
  2. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    oja verder heb ik gekeken door middel met me vingers naar binnent e gaan want wilde toch zien of er ook bloed is of nog komt maar het is alleen maar bruin met soort van witte weefsel eraan afscheiding denk ik?ik snap er echt helemaal niets van
     
  3. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    kan iemand mij hierop antwoorden alsjeblieftt?
     
  4. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    kan het ook te vroeg zijn dat ik heb getest heb vanmiddag weer negatie getest maar nog steeds geen bloedverlies ik heb begrepen dat je je menstruatie pas kan rekenen vanaf moment van je eerste bloeding
    ?en dat bruinverlies kan je dat rekenen als menstruatie?nee toch?

    assistent zei me van de huisarts dat als ik 2 weken nog niet ongie ben dan weer testen kan het zijn dat hetnu gewoon nog te vreog is?

    liefs renate graag uw antwoord alstublieft!
     

Deel Deze Pagina