Paar dagen voor NOD en geen idee

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JJaa, 14 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JJaa

JJaa Nieuw lid

14 dec 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames,

Ik zag deze forum en dacht laat me maar een bericht plaatsen.
    Wij hebben besloten om voor een kindje te gaan en dit is onze tweede ronde. Sinds kort ben ik begonnen met een ovulatie kalender app heb er zelfs twee haha. Maar goed, is zeker handig weet ik ongeveer wanneer ik ongesteld moet worden en me vruchtbare dagen. Voordat we hebben om voor een kind te gaan, had ik de afgelopen maanden opgelet op me menstruatie hoeveel dagen er steeds tussen is, als volgt 29,26,25 dagen tot nu toe. ( afgelopen drie maanden).
    Nou twee weken terug was me vruchtbare periode, omdat mijn vriend druk was met zijn bedrijf hebben we maar twee keer wat gedaan.
    De eerste vruchtbare dag en de dag na de eiesprong, want ik voelde me die dah te voor heel vreemd buikpijn enz. Maar ik vroeg me af kan je wel zwanger raken als je na de eiesprong seks heb gehad? Want in mijn app stond nog wel " vruchtbare dag" maar goed ongeveer 4 a 5 dagen later moest ik naar de wc en zag lichtbruine afscheiding. Nu volgens mijn app zeggen ze dag ik over 2 ongesteld moet worden. Tot nu toe beetje hoofdpijn en ik weet niet als ik me verbeeld maar me tepels steken meer uit en lijken dikker.. Nu vandaag ik was onderweg voelde ik alsof er iets uit me kwam ( sorry voor de details kan het niet anders zeggen) dus ik dacht ik ben vast ongesteld ging kijken zag gewoon dat me onderbroek nat was dus ik voelen zag ik doorzichtige vloeibare afscheiding.
    Nu mijn vraag? Hebben jullie dat ook gehad? Toen je zwanger was of is dat een teken dat je ongesteld word? Meestal als ik ongesteld ben krijg ik krampen in me benen en buikpijn even maar tot nu toe niets..
    Moet niet zoveel hopen maar vroeg me af als het mogelijk is.

Groetjesss

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.212
    17.230
    113
    Dubbel topic? Staat ook bij Eerste Symptomen :)

3. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Dat dacht ik ook inderdaad!
    1 topic is genoeg hoor :)

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.980
    113
    Omdat het dubbel plaatsen van onderwerpen niet is toegestaan doen we deze dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina