is dat een symptoom van een zwangerschap?? Heb wel veel water en thee gedronken en niks aparts gegeten. Het ruikt veel sterker nu, een beetje naar zweet.... Intussen ben ik 6 dgn overtijd, tenminste als ik van mijn vorige cyclus van 24 dgn uitga... Zaterdag getest: negatief. Daarom wil ik nu even wachten met testen want cyclus zou dus ook langer kunnen zijn... Inussen hou ik natuurlijk alle mogelijke kwaaltjes in de gaten... dus vandaar mijn vraag!
Kan volgens mij wel. Tenminste bij mij (en ik hoor het van meerdere) ruikt mijn urine tijdens de zwangerschap ook anders. Misschien nog eens een testje doen?
Het kan ook van een blaasontsteking komen. Daardoor kan je ongi uitblijven, maar kan een zwangerschap ook negatief aangeven terwijl die wel posi zou moeten zijn. Heb het zelf ook gehad. Was ruim 2 weken overtijd negatieve test. Urine na laten kijken flinke blaaontsteking. Na de kuur kwam de ongi alsnog
Hoi fleur! mijn urine ruikt de laatste tijd ook wat sterker....ik heb nog niet getest...wacht nog een paar dagen.... liefs
Tja een blaasontsteking heb ik wel vaker gehad. Toen had ik ook pijn bij het plassen, maar daar heb ik helemaal geen last van
Wat leuk! Gefeliciteerd. (Bij mijn vorige zwangerschappen had ik ook sterker ruikende urine, nu niet)