Paar dagen voor NOD, héle gevoelige borsten...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rian89, 8 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Nee hoor. Gemiddelde lf is 14 dagen. De gemiddelde cyclus is 28 dagen. Als jouw theorie klopt zou de gemiddelde cyclus 26 dagen zijn.

2. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Het is niet TS waar je nu mee ik discussie bent :roflmao:

maar ik ben het met jou eens hoor :p

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Sorry correctie heb even Mn temp kaartjes erbij gepakt het was cd 17 innesteling en cd 19 de eerste klachten cd 26 licht posi test zie hierboven de foto.
    Dus 8 dagen na innesteling een licht positieve test.

4. Lisa280887

Oh sorry! Hahahaha :roflmao:

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ja klopt idd meestal 26 soms 27 dagen

6. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  7. Lisa280887

8 dagen erna pas? Dan was je innesteling later dan jij denkt.

Flamingooo vindt dit leuk.
  8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

9. Lisa280887

Nee schat. De gemiddelde cyclus van een vrouw is 28 dagen. Zoek maar op.

10. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nee absoluut niet dir is bevestigd aan de hand van echo's.... en ik heb die dag krom gelegen van de pijn.
    Bij Mn eerste overigens met ocu testen en temperaturen en echo's zwanger geworden dus data stond 100% vast en pas op dag 34 posi test terwijl ik op dag 12 al Mn eisprong had

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik bedoel Mn eigen cyclus jij zegt 26 dagen, waarop ik reageer dat dat klopt dat ik meestal op 26 dagen zit soms 27

12. Lisa280887

Wat jij wil. Slaap lekker!

Mila27 en Rosa5 vinden dit leuk.
  13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Maar maakt verder ook allemaal niet uit. Ik zal her weekend Mn test hier posten.
    En bewijzen dat je wel degelijk al ver voor je nod klachten kan hebben. Zonder een posi test dus dat je wel degelijk klachten kan hebben zonder een hoog hcg gehalte wat met een zwangeschaps test vast te leggen is.
    Ik heb het al 3 x eerder mee gemaakt. Dus de reactie dan is het niet van een zwangerschap want dan moet je positief testen is gewon echt niet waar. Overigens ook bevestigd door de gyn p

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Lekker slapen

15. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Maar @Mamavand het is echt echt veel aannemelijker dat die klachten veroorzaakt worden door progesteron. Dat je achteraf bezien inderdaad zwanger blijkt kan, maar dat maakt niet dat die klachten dan door die zwangerschap komen.

Ik weet dat ik jou hiervan niet ga overtuigen dus plaats deze reactie vooral voor andere dames die hier meelezen.

Indy89, MamaZijnIsDeBom, paula1984 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nee klopt je gaat mij niet overtuigen omdat ik er andere maanden ook geen last van heb gehad en dan heb ne ook progesteron in je lichaam.
    En zo misselijk als ik vanmorgen was geloof me dat had ik enkel toen ik zwanger was, zere brosten zou nog kunnen door progesteron maar zo misselijk echt niet

17. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Om te reageren op TS.. :p

Wanneer heb je de testen gedaan en hoeveel tijd uit elkaar? Test bijvoorbeeld over een paar dagen nog een keer en dan zul je wel oploop moeten zien :) Ik duim voor een goede zwangerschap! :thumup:

Rian89 vindt dit leuk.
  18. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Dat je eventueel zwanger bent maakt je ovulatie test niet positief. Dat je ovulatietest niet positief is zegt ook niks over je eisprong, het enige is dat je op het moment van testen geen piek had. Kan een uur later zomaar anders zijn geweest

MamaZijnIsDeBom en Rosa5 vinden dit leuk.
  19. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Zo dan, hier is een hoop gekletst.... Haha!!

Ik heb vanmorgen weer getest, en zie een streepje! Met predictor, zit nog voor mn NOD, dus heel duidelijk is die niet. Maar duidelijker dan de Kruidvat testen (die zijn volgens mij niet meer wat ze geweest zijn).

Maar wat ik wel typisch vind is dus dat ik die zere borsten al had voor de streepjes op mn testen, daardoor wist ik eigenlijk wel dat het raak zou zijn, dit had ik bij mm vorige zwangerschap ook. En normaal heb ik als ik ongesteld moet worden nóóit last van mijn borsten.

Is het dan bijvoorbeeld zo dat je meer progesteron aanmaakt voordat je zwanger bent/word?! Of zeg ik nu iets heel stoms.

Nu maar hopen dat de testen mooi oplopen en de menstruatie wegblijft!!

*heeft ook last van menstruatiekrampjes*
    (Wat ik normaal nooit heb als ik ongesteld moet worden, of naja, daar begint het bij mij niet mee, eerst een hoop bloed :eek:, dan krampen)

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik heb die dag meerdere testen gedaan en ik temperatuur ook
    Dus ik weet zeker dat Mn eisprong op cd 11 was

Deel Deze Pagina