Paar dagen voor NOD, héle gevoelige borsten...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rian89, 8 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik weet niet welke hormoon waarde dan hoger is.
    Ik vroeg me af, reageer jij ook heftig op hormonen? Zoals de pil??
    Ik namelijk wel en denk dat ik gewoon erg gevoelig ben en daardoor al zoveel klachten ervaar

2. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    #42 Izzie7676, 10 okt 2018
    Laatst bewerkt: 10 okt 2018
    Dat kan maar dat maakt die ene test niet positief :)

Ik hoop trouwens dat je binnenkort een prachtstreep plast

3. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ik slik al 5 jaar geen pil meer, niks geen hormonen. Sindsdien is wel mn menstruatie heftiger en voel ik mn eisprong.

4. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Foto :D?

En nee je maakt niet meer progesteron aan voordat je zwanger bent/wordt. Zodra je zwanger bent (nadat er dus een innesteling is geweest) blijft je progesteron wel hoog. In tegenstelling tot als je niet zwanger bent. Dan daalt het en begint een nieuwe cyclus. Daarnaast komt er hCG bij als je zwanger bent (opnieuw nadat er een innesteling is geweest).

En met het risico om negatief/pessimistisch over te komen. Ik weet uit ons NOD-groepje dat je steeds in ronde 1 zwanger bent geworden (you lucky bastard ;):p) dus ik denk persoonlijk dat het “dat heb ik anders nooit” meer komt omdat je er in andere maanden niet mee bezig bent dan dat het echt anders is. Ik weet helaas uit twee jaar ervaring dat als je er mee bezig bent je ineens van alles merkt/voelt/denkt. Na de bevalling van mij dochter ben ik niet meer aan de anticonceptie gegaan en toen dacht ik ook wat een relaxte cyclus heb ik ineens. Geen gekke dingen enzo. Ronde 1 voor een tweede, prompt merkte ik weer krampjes, gevoelige tepels etc.

Maar goed ik zal je topic niet verder vervuilen. Ik ben heel benieuwd naar je test en hoop dat hij op gaat lopen!

Indy89 vindt dit leuk.
  5. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ik snap wat je bedoeld hoor, maar dit voel ik niet omdat het 'tussen mijn oren' zit. Normaal ben ik pats boem ongesteld en dan dacht ik, oja shit. Het is al weer zo ver.

Mijn borsten staan nu vuur en vlam, en mn oudste kwam snachts bij me in bed liggen tegen me aan, en dat kon ik echt niet hebben.

We gaan het zien, nog even geduld en dan weet ik het echt zeker o_O

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Komisch hè.... ik lig plat hier door sommige reacties ik weet ook bijna zeker dat het raak is hier eigenlijk wel helemaal zeker alleen die test moet nog positief. En dat er dan nog mensen denken dat je van alles voelt wat niet kan.
    Ik lig inmiddels weer kots misselijk op de bank helaas.

7. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Rian, heb je een foto van je test? Echt spannend zeg! Is morgen je NOD?

8. K00

K00 Niet meer actief

Spannend!
    Ik knuffelde mijn vriend op vrijdag.... jeemig wat een pijn :roflmao:... (Nog nooit gehad!!!!)
    Ik dacht vrijdag de week erna nod te hebben (geen ov testen gedaan..).
    Donderdag negatieve test..
    Vrijdag positieve....

Rian89 vindt dit leuk.
  9. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Hahaha Nice... lekker bezig jullie hier. Benieuwd naar je test hoor!

10. Rox88

Rox88 Actief lid

12 sep 2018
    105
    87
    28
    Vrouw
    Je hebt gelijk @Lisa280887 dat is inderdaad een normale LF. Bij een gemiddelde cyclus van 28 dagen iig. Dag 14 ovulatie en dag 28 nod.

Het schijnt wel dat je al klachten kunt hebben vlak na de bevruchting, dit komt door de progesteon die vrij komt. Je bent dan al wel zwanger maar dit is nog niet te zien op de testen omdat hcg pas wordt aangemaakt vanaf de innesteling. Bij een gemiddelde cyclus is dit 9 dagen na de eisprong en 5 dagen voor de nod. Maar omdat het vrij vaak voorkomt dat het al vroeg misgaat kun je sowieso beter wachten tot de nod, of zelfs een dag of 2 erna, met testen.

11. Rox88

Rox88 Actief lid

12 sep 2018
    105
    87
    28
    Vrouw

12. Rox88

Rox88 Actief lid

12 sep 2018
    105
    87
    28
    Vrouw
    Wat leuk, van harte gefeliciteerd! Heb jij een regelmatige cyclus? Die van mij verschilt per maand tussen 28 en 33 dagen. Nog even afwachten dus! Ga as. maandag op dag 33 maar eens een testje wagen als nod zich nog niet heeft aangediend.

13. K00

K00 Niet meer actief

Ik had toen een regelmatige cyclus van 28 dagen maar wist dus niet op welke dag mijn ei was.

14. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Heb je al getest?

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Bijgevoegde bestanden:

16. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Die is positief, ik feliciteerde je al maar las daarna dat je vanochtend negatief testte. Wat balen

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

IK eten niet of ik blij moet zijn. Heb licht roze slijmverlies op cd 21 10 dpo nog nooit eerder gehad dus ik ben bang dat ik toch ongie word Mn action test vanmorgen was negatief

18. Rox88

Rox88 Actief lid

12 sep 2018
    105
    87
    28
    Vrouw
    Dit is een positeve zwangerschapstest dus gefeliciteerd @Mamavand !! Het kan zijn dat die andere testen het hcg hormoon nog niet oppikken.

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nou ik feliciteer mezelf nog niet en ben alles behalve blij.
    Ik heb steeds wat roze verlies dus ik weet niet of dir goed zit

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Klopt en ik heb roze verlies niet veel maar toch dat geeft me geen lekker gevoel ik ben wel no steeds misselijk en zere borsten

Deel Deze Pagina