Ik zit nu op 11 dpo Cyclus dag 22 23 dagen. Verwijderen spiraal. En uitgaande van cd 11 Mn eisprong zoals ff aangeeft op basis van Mn temp. Vorige zwangerschappen pas op 14 dpo licht positieve test bij de oudste zelfs na nod
En gister had ik steeds steken en zeuren in Mn baarmoeder, maar dir is weg heb helemaal geen laag meer vab Mn buik alleen borsten zijn killing!!
Ik weet niet volgens mij heb ik dag bij Mn andere zwangerschappen nooit gehad. Veeemde vind ik wel als ik normaal de dag ervoor wat roze verkies heb dan breekt het de ochtend erna echt los. En ik geen mandvervand of tampon in hè het alleen met plassen
Komt ook maar zelden voor! En normaal komt die innesteling op ongeveer 9dpo dus zou goed kunnen. Dan is het ook vaak alleen wat roze afscheiding bij het afvegen.
Ja dat denk ik wel! Ik ben natuurlijk geen dokter, maar het klinkt wel zo! https://www.zwangerschapspagina.nl/extra/zwanger-worden/innestelingsbloeding/
Ik weet het niet zo goed.. Vorige week donderdag echt rood, en ook echt wat krampen... toen gewoon tampons gedaan. Dagen daarna ook, het was minder dan anders voor mn gevoel, en op geven moment ook echt bruin. Maar ik dacht echt ik ben hartstikke ongesteld. En dan nu dit... Ik snap er niks van... Hopelijk zit het goed! Maargoed, ik heb dus wel degelijk aangevoeld dat er iets was, haha.