Inderdaad, je kunt beter 2 dagen te vroeg iui doen dan een halve dag te laat! Sanne, test jij 2 maal daags?
Ik test 3 keer op een dag. Nog steeds erg licht streepje. Heb een cyclus tussen de 26 en 30 dagen. In het ziekenhuis doen ze niet zomaar een echo. Ze zeggen dan toch wacht de positieve test maar af! Pearll jij maakt ook aardig wat mee op het moment he lees ik op het forum...
Oké je test 3 keer dus de kans dat je hem mist is heel klein, maar even doortesten dus! Jaa inderdaad op dit moment is het net een soort achtbaan en weet ik niet zo goed wat te doen, wat de beste keuze zal zijn, toch nog afwachten of toch IVF. Het zaad van mijn man is heel erg achteruit gegaan van 36% naar 8%
Ik denk niet dat je hem gemist hebt hoor Sanne, je hebt een langere cycles dan mij dus denk dat ie binnen een aantal dagen wel positief zal worden, en je test drie keer op een dag dus de kans dat je hem mist is echt heel klein. Gewoon nog even door testen, vind het raar dat je ziekenhuis geen echo maakt! Als ik twijfel mag ik gewoon langs komen en kijken ze voor me...