Hallo dames, Ik kom misschien een beetje ongeduldig over , maar in feite zijn we allemaal ongeduldig toch? Een vraagje en wie kan mij helpen? Ik heb volgens mij een gemiddelde cyclus van 25 dagen? De eerste keer (na het stoppen van de pil) zat er 26 dagen tussen en de tweede keer 24 dagen. 28 oktober is de eerste dag geweest van mijn laaste menstruatie. Wanneer kan ik gaan testen? (banner klopt niet)
Ik zou uitgaan van je langste cyclus, dus 26 dagen. Als ik goed heb gerekend betekent dat dat je zaterdag zou kunnen testen. Als je negatief test, maar je wordt dan nog niet ongesteld kun je het altijd een paar dagen later nog een keer proberen. Wél testen met ochtendurine he! 's Ochtends is je urine het meest geconcentreerd en heb je dus de meeste kans op een betrouwbare uitslag. Succes!
Pas je banner aan! Als jij denkt dat je een cyclus van 25 dagen hebt, kan je gaan testen op het moment dat je NOD is geweest......Maar het zegt niet alles.....Ben zelf ook nog niet lang bezig en heb geen regelmatige cyclus.....maar ga van je gemiddelde uit en dat is dus 25!
Hoi, Ik had afgelopen zaterdag een test gedaan en hij gaf aan dat ik niet zwanger was! Ik had toch het gevoel dat het niet klopte, dus heb vandaag een test gedaan (digitale van CB) en hij gaf binnen een halve minuut aan dat ik zwanger ben. Ik ga er morgen nog een doen voor de zekerheid. Ben zo blij. Ik hoop niet dat ik blij ben gemaakt om niets! maar ik ga ervan uit dat de CB klopt. Dit moest ik ff kwijt.
jeetje wat goed zeg! gefeliciteerd! met welke testen had je zaterdag getest dan? welk merk bedoel ik. ik ben ook bijna zover en heb zaterdag ook negatief getest (kruidvat 2 voor 5) ben benieuwd! jij in ieder geval gefeliciteerd en geniet er van! liefs suus
Ik had die zaterdag een kruidvat test gedaan (2 voor 5). Negatief Daarna maandag met de CB digitale. Positief Vandaag voor de zekerheid toch nog 1 gedaan. (erg hè!) met de kruidvat (2 voor 5) test en nu gaf hij weer positief aan. Dus nu kan het niet meer missen. Nu natuurlijk ff afwachten of het allemaal goed gaat. Succes!
Hey! Ik was benieuwd hoe het was afgelopen met testen, en ik lees dat je zwanger bent! Gefeliciteerd meid! Geniet ervan! Liefs, Iloiza
gefeliciteerd! bij mij duurt het nog even.. Hoop dat ik toch wel kan wachten tot mijn Nod of 1 dag erna.. anders test ik dalijk negatief en dan is het toch nog wel raak.. Heb 2 van die kruidvat testen maar koop r voor de zekerheid nog wel een digitale bij ben ik goed voorbereid
dan zijn gewone testen maar dan staat er op het schermpje zwanger of niet zwanger en bij die gewone testen zie je een plusje of streepje...