Hallo dames, Sinds 6 maart ben ik gestopt met de pil en heb een week later mijn 'nep menstruatie' gehad en hierna niet meer. Ik had al op dit forum gelezen dat meerdere van jullie hier mee te maken hebben. Maar nu ben ik heel erg duizelig, ben al wel vaker duizelig, maar dan als ik te snel opsta.. Nu ben ik het alleen al als ik zit! Ik heb ook veel hoofdpijn (raar in het hoofd) af en toe wel misselijk en erg benauwd. En ben ook ineens erg emotioneel. Zijn dit symptomen van zwangerschap of zal het iets anders kunnen zijn? Heb een week geleden ook zwangerschapstest gedaan, maar was negatief. Wat ik al wel had verwacht, omdat ik nog maar net ben gestopt met de pil.. Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de dokter, maar kan pas maandag terecht, ben nogal ongeduldig.
Je hebt nog niet echt een cyclus dus dan is het moeilijk om nu al te weten wanneer je kan testen. Normaal gesproken had dat nu wel al moeten zijn. Maar vooral net na t stoppen met de pil zijn je hormonen nog van t padje en kan je wel een cyclus hebben van 70 dagen... Een ding heb ik geleerd in zwangerschapsland. Geduld in een schone zaak En ik ben ook een ongeduld dus weet hoe moeilijk t is. Maar het is steeds wachten. Eerst tot de datum dat je mag testen, dan tot de datum van de eerste afspraak met de VK of echt, dan wachten tot 12 weken (doen de meeste voor ze t van de daken schreeuwen) Dan tot de 20 weken echo, en dan een groeiecho eventueel. En dan je verlof en dan je bevalling.... Dussssss ik zou me er vast op instellen dat je de komende tijd veel moet wachten Euh qua goede test, die 2 voor 5 euro van Kruitvat zijn heel gevoellig en duidelijk. Als er HCG in je urine zit vertelt die test jou dat voor maandag nog... Succes!
Ludora ja ik moet me meer inhouden ik weet het hahaha.. maar fijn om te horen dat jij dat ook wel was! 'van de daken schreeuwen' moest ik wel om lachen! Heb jij dat toen ook gedaan? Ik zal dan is kijken voor de zwangerschapstest van de Kruitvat. Bedankt voor de tips En hopelijk gaat de bevalling goed!
Mijn moeder had t direct door. Met de rest van de naaste familie hebben we gewacht to de eerste goede echo 7 weken (ivm eerdere MK) Op precies 12 weken heb ik op Facebook geschreven: geheimpje van 12 weken...... Alleen nog een andere vriendin wist het tot op dat moment. (al waren er veel met en vermoeden hoor ) Succes
Leuk dat je moeder het gelijk al door had En begrijp goed dat je het voor de rest nog stil hield.. Das wel een goeie 'geheimpje van 12 weken'! Dank je en jij ook!
Het zou wel kunnen hoor, ik was ook meteen de eerste ronde raak na het stoppen van de pil. Ik heb toen ook een keer eerder gestest omdat ik ook maar niet ongesteld werd en natuurlijk ook helemaal niet wist wat m'n cyclus zou worden. Testte toen wel negatief en 2 weken later vet positief. Misschien kun je het in het weekend nog een keer proberen of volgende week ergens. Spannend hoor
Wauw wat goed zeg! Ik zal zeker weer testen , maar durf het eerlijk gezegd niet te geloven dat het al zo zou kunnen zijn.. zwanger.. Heb voor mijn pilgebruik erg onregelmatige cyclus gehad, maar ja kan volgens mij ook weer veranderen. Hoop dat je zwangerschap goed verloopt
Morgen naar de huisarts, dus kan ik daar gelijk de zwangerschapstest doen.. hopelijk hebben we dan gelijk de uitslag!! >super zenuwachtig<
Heel spannend hoor! Hoop niet dat ze je tot aan de middag laten wachten totdat je kunt bellen voor de uitslag. Ik heb toen de eerste keer ook een m'n urine laten testen op het hcg hormoon, maar er kwam toen bij hun negatief uit, op de 1 of andere manier had ik toch het gevoel zwanger te zijn, het hormoon was toen nog gewoon te laag om te meten. Wel knap dat je zelf nog niet getest hebt thuis, hihihi Succes morgen!!! Wacht je berichtje af!!
Ja ik moet dus wachten tot de middag, want dan hebben we dus afspraak bij de huisarts en ik moet zo nog werken, hopelijk kan ik mijn gedachten erbij houden!! GSSDJ hoelang was je al zwanger voordat je het echt wist? Hartstikke goed zeg dat jouw gevoel zo sterk was, dat je zeker wist over je zwangerschap! Hoop dat het goed verloopt
Euhm ja ik had wat zwangerschapsverschijnselen, maar ik wist eigenlijk niet of het nou echt die verschijnselen waren of dat het door het 'ontpillen' kwam, want die kunnen ook op die verschijnselen lijken. Was best vroeg hoor, denk 3/4 weekjes ofzo, want toen ik een afspraak had bij de vk, was ik net 6 wkn & 3 dgn. Spannend meid!! Succes vanmiddag!! Groetjes, Gerda
Nou ze hadden getest en was negatief Vond ik wel erg jammer natuurlijk! En had ze nog gekeken naar mijn bloeddruk hartslag en ook zuurstof en was allemaal perfect, terwijl ik van de week toch echt super duizelig was, maar ze zei ook dat het nu goed kan zijn, maar de volgende dag niet.. dus ja.. maar ja jammer negatief!
Ah wel balen! Nou houdt het nog even in de gaten of je niet alsnog wat verschijnselen krijgt, dan kun je altijd zelf thuis nog een testje doen. Succes!!
Yes toch blijven hopen he Maar we gaan gewoon vrolijk door, dit was de 'eerste keer' en waarschijnlijk ook niet de goeie timing Anders hopelijk de volgende keer beter
jammer voor jullie!!! idd wel even blijven kijken waar de kwaaltjes dan vandaan komen! volgende ronde wens ik jullie weer succes
ThnX Nou waarschijnlijk gewoon 'schijnzwanger', want de dokter kon verder niets vinden het was allemaal goed