Dochter 42+1 ingeleid. 7 uur infuus en vliezen gebroken 2 cm 17.30 na ruggenprik 10cm 2 uur persen met dubbele knip geboren. 6 jaar er tussen Zoon. Spontaan 40+2 helaas lange bevalling hij bleek sterrenkijker en met zijn hoofdje gekanteld. Bevalling duurde 22 uur waar van 4 uur pers weeën die 3 uur weg gepuft moest worden. Met vacuüm en knip is hij geboren
Hier zat er iets meer dan 3 jaar tussen de bevalling. Eerste: ingeleid met 39.5 weken en bevallen in 5,5 uur Tweede: spontaan met 40.2 bevallen in 1,5 uur (geteld vanaf regelmatige weeën. Anders 2,5 uur)
Bij mij zat er 10 jaar tussen de 1e en de 2e. Eerste duurde 6 uur, 2e iets meer dan 1 uur. Beide zijn met 41 weken geboren.
Wat heerlijk om te lezen dat het bijna bij iedereen sneller ging. Mijn eerste bevalling duurde 15 uur (waarvan 1.5 uur persen) dus hoop echt dat deze sneller gaat
Nou hier ook n turbo bevalling van de 2e... Om om 0.30 3cm ontsluitig, uur later 4 cm, om 2.30 gebroken vliezen en om 2.37 kon de vk net op tijd binnen rennen om t lijfje eruit te helpen Pffffff heftig!! Dus t kan snel gaan! (1e ingeleid en na 8 uur bevallen)
Hoi....Bij mij zit er op 9 dagen na 7 jaar verschil tussen...Met keano heb ik er ruim 13 uur over gedaan..was de eerste bevalling..Met esmee heb ik er 6 uur over gedaan..!!Dus ja bij mij is de tweede bevalling een heel stuk sneller gegaan..heel veel succes met je bevalling..