Hoe moet de zomerhoes om de Römer King stoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MvLiam, 16 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ik snap er echt helemaal niets van. We hebben vorige maand een Römer King autostoel groep 1 gekocht. Daarbij hebben we ook meteen een zomerhoes gekocht, dit leek ons wel makkelijk. Nu zitten we dus al 2 dagen te klooien hoe we die hoes eromheen krijgen? :(

Om de zij-gordeltjes erdoor te krijgen (door de hoes) moeten we deze losmaken maar we hebben geen flauw idee waar dit kan? We hebben de hele autostoel al ondersteboven gehad ;)
    Zien wij iets over het hoofd?

We hebben die grijze officiele Römer King hoes gekocht, dus dit zou toch moeten willen? Vind het trouwens ook wel raar dat er niets van een gebruiksaanwijzing ofzo bij zit. Al is het maar 1 plaatje waar even opstaat hoe het precies moet..

2. De gordeltjes gaan aan de bovenkant (bij de schouders/nek zeg maar) door de stoel heen naar achteren.
    Als je nu eerst de gordeltjes zo lang mogelijk maakt kan je aan dee achterkant de gordeltjes vandaan trekken; ze zitten dan met zijn tweetjes vastgehaakt aan een metalen plaatje. Daar kan je ze vanaf halen, en dan kunnen ze dus los.

Hihi, beetje lastig uitleggen zo... ik hoop dat je het snapt, anders kan ik nog wel eens een foto maken van wat ik bedoel.
    Succes ermee!

Edit: Groep 1 is toch de autostoel van 9 tot 15 kilo ofzo he?

3. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ja thnx, ik heb het gevonden!
    Mochten ze er ook wel even bij vermelden, dit had ik zonder jouw uitleg namelijk NOOIT gevonden haha :D

4. ml80

ml80 Actief lid

21 okt 2007
    221
    0
    0
    Bij Arnhem
    Wij hebben ook een romer king, maar geen zomerhoes.
    Wat is het voordeel om deze te gebruiken?
    Bedankt, groetjes.

5. De badstoffen hoes lijkt me iets fijner zitten in de zomer, dan de bekleding die op de autostoel zit.
    Verder kan je die hoes gemakkelijk uitwassen, waardoor de originele bekleding minder snel vies wordt en ook minder snel slijt.
    Ik had een tweedehands autostoel overgenomen waarvan de bekleding wat stuk was, met zo'n hoes er omheen maakt dat niet uit.
    Bij de prenatal kost zo'n badstof hoes 15 euro. Die is universeel, past op Romer King en ook op Maxi Cosi, past daardoor niet perfect, maar de originele zomerhoezen zijn 2x zo duur.

Deel Deze Pagina