Ik ben alleen thuis en ik kan het dus niet met iemand delen maar ik vind het super leuk nieuws. We gaan woensdag naar een nieuwe kitten kijken. Onze kat is in februari overleden en mijn vriend heeft altijd gezegd dat er geen nieuwe kwam. Gelukkig kwam hij daar zelf na een dag al op terug en nu heb ik dus een nestje gevonden waar de kittens nog niet van verkocht zijn. We willen namelijk graag een maine coon en die zijn best snel weg.
Ooh een maine coon!! Superlieve katjes zijn dat. Wij hebben er ook 1, een zwarte. Meest lieve kat ooit! Haal je ze wel bij een goede fokker?
Hihi, moet wel lachen om je topictitel. Kitten KIJKEN. Yeah right. Zeg maar gerust kitten KOPEN. Alsof je zo'n lief klein pluizenbolletje kan achterlaten. Je mag hem/haar vast ook eventjes vasthouden, nou dan weet je het wel. Het zijn echt prachtige katten. Alvast heel veel plezier met je kitten
Ja ik weet bijna zeker dat we er niet onderuit komen om haar ook te kopen. Gelukkig niet ik mis echt een kat in huis en dan hadden wij nog niet eens een echte knuffel kat. Wij gaan inderdaad bij een goede fokker. Ik wil niet naar een broodfokker. Dan maar wat meer betalen maar dan heb ik een gezonde poes en de moederpoes is gezond. Dat vind ik erg belangrijk. Ik ben ook echt helemaal fan van de maine coon. En dit schijnt nog een extra grote te worden ook dus helemaal fantastisch.
Hier twee Maine Coons, geweldige katten! Maar is idd wel goede tip, en zal fokker je ook vast op wijzen: het zijn katten die niet echt alleen kunnen zijn. Dus het liefste een speelkameraadje erbij. En dat mag natuurlijk ook gewoon een asielkatje zijn
Een 2e katje zit er echt niet in. Ik ben al blij dat er straks weer eentje rondloopt. Gelukkig zijn we veel thuis en straks met de nieuwe baby helemaal dus echt alleen is zij niet. Fokker gaf alleen aan dat als je veel weg bent dat het dan handig is om een speelkameraadje erbij te nemen.
Oh Leuk! Wij hebben 3 maine coons. Zeker de katers zijn zulke schatjes! De poezen ook trouwens, maar onze katers zijn echte knuffelkonten. één van mn katers is 9 kilo en wat aan de slanke kant (dus gewoon erg groot) en de andere is net een jaar oud en is nu al iets van 6,5 kilo Dus ze kunnen erg groot worden! We hebben ook alles op super size Hondenluikje ipv kattenluikje etc Haha maar het mag de gezelligheid niet drukken hoor! Zou niet zonder mn katjes kunnen! Veel plezier met kitten 'kijken'!!
Altijd leuk, zo'n pluizenbol. Mijn man wil ook een Maine Coon, maar we hebben al een siamees en 2 oosters kortharen. Dus manlief heeft pech, haha. Veel plezier met je toekomstige kitten.
Ohh hier ook een maine coon lover Ze zijn zoo leuk en lief en schattig en knuffelig en arghhh ik ga nu m'n grote kater even knuffelen Maar let inderdaad op dat je bij een goede fokker gaat kijken, wij hebben zelf gefokt en er zijn helaas ook een hoop broodfokkers die zieke dieren verkopen Maar het is een ras waar je helemaal verliefd op gaat worden
Ja het karakter van de maine coon spreekt me erg aan. Onze oude kat was een mix van een huis tuin en keuken kat met een onbekende vader. Hij leek erg op een maine coon en het was voor ons echt een geweldig lieve kat. De fokker is ook aangesloten bij een beroepsvereniging (volgens mij heet het anders maar kan even niet op de juiste naam komen).
Superleuk een kitten, kan ook heel vermoeiend zijn als ze erg ondeugend zijn De beste tip die ik ooit heb gehad is om er 2 te nemen.. Ik heb een broer en zus die onafscheidelijk zijn, zo lief samen. Ik ben ook hele dagen thuis maar ze spelen en knuffelen heel veel samen. Snap dat je niet 2 Maine Coons neemt maar misschien is een asielkatje wel iets om over na te denken. In ieder geval veel plezier! Hoop dat ie een beetje zindelijk is. Dat was hier een uitdaging de eerste weken.
leuk een kitten. maine coon heeft mijn vriendin ook die is idd lekekr groot en weegt zo'n 8,5 kilo. zelf hebben we een simpele huis tuin en keuken kat. uit het nest van mijn schoonouders hij is nu 2 jaar maar ook een lekkere gezellige knuffel kat.
Ja we hebben een kitten genomen. Een hele lieve rode dame. Ze kwam al lekker met m'n vriend knuffelen. Begin juli mogen we haar ophalen om lekker mee naar huis te nemen. Precies na onze vakantie dus dat komt mooi uit. Er was ook een ouder nestje en wat een bengels waren dat. Over 3 weekjes ziet ons poesje er ook zo uit. Nu mogen we nog een leuke naam verzinnen die dan ook op haar stamboom komt te staan.
Wat leuk, gefeliciteerd met jullie nieuwe gezinslid Zo frustrerend dat je dan nog zo lang moet wachten he Maar het scheelt dat je dan eerst met vakantie bent, dan gaat de tijd een stukje sneller! Hebben ze een thema voor het nestje of zijn jullie helemaal vrij om een naam te kiezen?
We zijn helemaal vrij met de naam. Dat is wel prettig want sommige poezen hebben zulke rare namen. De vorige katten heetten Tiger en Poemba (wat eigenlijk puma moest zijn). En dat waren mannetjes dus daar kan ik ook niet veel mee. Aan de ene kant wel jammer dat het nog zo lang duurt maar aan de andere kant is dit al eerder dan we eerst dachten. We hebben er rekening mee gehouden dat het pas september zou worden dus dan is dit toch al weer leuker. We mogen het poesje ook al halverwege juni ophalen maar dan gaan we precies op vakantie. Dus dan is het beter dat ze nog wat langer bij de moeder blijft. Was ook geen probleem.