Michien rare vraag ben gestopt met de pil en netjes ongesteld geworden op 10 december maar op 4 jan had ik in de ochtend klein beetje bruin bloed verlies was in de middag ook alweer voorbij. En vandaag 12 jan nog steeds niet ongesteld al bijna week overtijd als ik uitga van cyclus van 28 dagen hoop op een antwoord Mvg e.b
Hallo Bossie, Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Als deze negatief is kan het te maken hebben met het 'ontpillen'. Door het stoppen met de pil kun je namelijk tijdelijk een onregelmatige cyclus krijgen. Gebruik je foliumzuur? Groetjes Gea
Ja heb er al 4 gedaan en nee slik geen foliumzuur . Maar vindt het raar je hoort heel veel mensen over innestelingsbloeding dit leek er wel veel op
Als ik volgende week nog niet ongesteld ben ga ik nog test doen en als die negatief is ga ik naar de dokter denk ik dan maar
hoi afwachten maar dan, ontpillen kan lang duren en een cyclus kan dan ook veel langer duren dan je gewend was. Mirjam
Het is nog steeds niet zover . Vind raar dat ik paar dagen voor verwachte nod echt maar 3 drupjes oud bloed ben verloren