Ontpillen? Dat je symptomen krijgt na je eisprong betekend niet dat dit komt door ontpillen. Dit zijn gewoon symptomen die terwijl je aan de pil was niet bestonden. Maar gewoon normaal zijn. Ik geloof niet zo in ontpillen. Dat je lichaam het op moet pakken en dat dit niet meteen vlekkeloos verloopt oké maar dit zegt niets over de pil. de pil is na het stoppen heel snel uitgewerkt.
Ik zeg wat ik denk, niet dat het zo is Tuurlijk is het bij iedereen de cyclus anders. Maar mijn lijf was op een gegeven moment door de war door de pil. Maar toen ik was gestopt ook weer gelijk over. Ik geloof zelf namelijk niet dat er iets van achter blijft in je lichaam. Maar wel dat bij sommigen het lichaam weer ff zn best moet doen om alles normaal te laten werken en een eisrpong te krijgen. Bij mij kostte dat gelukkig geen moeite.
Dank je wel!! jij succes met de laatste loodjes Sorry hoor TS maar ik moet hier nog even op reageren. Beste coach, ik heb ook op de universiteit gezeten en weet dus wel wat van wetenschappelijk onderzoek en de significantie van zaken maar dat terzijde. Dat arrogante gedrag en roepen dat je altijd gelijk hebt en ons dames wegzetten als "Truus" dat is wat me tegenstaat, niet de dingen die je zegt. Misschien kan je een topic openen: "vragen aan Coach" zodat mensen die je mening wel op prijs stellen daar je een vraag kunnen stellen? Want je stampt nu als een olifant door een porseleinkast en dat is wat me irriteert. En ik ben de enige niet. TS, ik zou gewoon dus lekker doen wat jij goed vindt voelen of het nou wetenschappelijk waar is of niet