wel of niet testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door deniseee, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi

De titel zegt het al een beetje. Ik ben dus al ruim anderhalf jaar gestopt met de pil maar hou het eigenlijk pas 5 maanden bij. Het is zo onregelmatig

37-42-33-35-29

Die cyclus van 42 dagen was toen ik geopereerd ben geworden dus ik denk dat die daarom zo lang is.
    maar inmiddels zit ik dus op dag 38 en ben ik al een week met menstruatie pijntjes aant wachten haha.. ik vroeg me dus af of er meerdere zijn met een onregelmatige cyclus en of ik dus wel of niet al moet testen

Hopelijk kan iemand helpen

2. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Heb je enig idee wanneer je eisprong geweest is?

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.158
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Zo onregelmatig vind ik m nou ook weer niet. Ik zou testen op de nod van langste dag, dus dag 42.

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik zou gewoon testen denk ik.
    38 dagen is al meer dan je gemiddelde lengte.

5. kelzi

kelzi Lid

18 feb 2015
    20
    8
    3
    Vrouw
    NULL
    Ik heb een vraagje ik ben sinds augustus gestopt met de nuvaring ik wil heel graag zwanger worden altijd was mijn cyclus rond 35 dagen ben nu al 10 dagen overtijd test gedaan negatief heeft iemand hier ervaring mee ? Heb wel menstruatie krampjes gehad maar er kwam geen menstruatie

Alvast bedankt

6. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee wanneer mn eisprong is geweest. . Ik probeer nog even te wachten met testen. Had 3 dagen geleden getest maar die was negatief

7. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ik zou starten met ovulatietesten mocht het deze cyclus niet raak zijn.. Zo krijg je er veel beter zicht op.. Twee jaar terug toen wij voor een eerste gingen heb ik ook 5 cyclussen gehad variƫrend van 27 dagen tot 42 dagen en alles er tussenin.. Ovulatietesten geven je een beter beeld van je vruchtbare dagen en automatisch dus ook van de lengte van je cyclus.. Misschien een tip?

Met testen zou ik wachten tot dag 42, alhoewel dat geen garantie is.. Voor hetzelfde geld is je cyclus deze maand 45 of 46 dagen..
    Veel succes, ik weet hoe lastig het kan zijn! ;)

Deel Deze Pagina