Hallo, Anderhalve week ongeveer na de bevalling (4 maart) ben ik gestopt met de kraambloedingen en vloeide ik enkel nog van een sterk ruikende gele afscheiding. Na inname van antibiotica is het sterk ruiken verminderd en bloed ik zo nu en dan nog enkel. Het bloeden is meer slijm (lange slierten) wat rood gekleurd is eigenlijk. Er zijn ook dagen dat ik helemaal niks verlies. Ook heb ik zo nu en dan last van een branderige gevoel in mijn vagina. Wat kan dit allemaal zijn als je dit zo hoort? Ik moet een afspraak maken bij een gyno, alleen kan ik die afspraak pas eind april krijgen en intussen tijd zit ik in onzekerheid. Ik begrijp dat je van een afstand niet kunt oordelen met zekerheid, maar toch zou ik graag je mening hierover horen. Alvast bedankt!
Hoi Cinderella2007, het kan zijn dat je een schimmelinfectie hebt waarvoor je via de huisarts vaginale tabletten kunt krijgen. Die zou je sowieso kunnen proberen en ik denk dat je branderig gevoel er wel van verdwijnt. Het is natuurlijk allemaal nog wel lichtelijk beurs van beneden en zullen er ook nog best kleine haarvaatscheurtjes in je vagina zitten, maar die branden vaak maar een beetje. Dus even de huisarts bellen en dan de afspraak van de gyn maar afwachten. Groetjes Brigitte