Hallo ik heb een vrij ingewikkelde vraag,wij denken evt aan om nog een 4 de kindje te krijgen maar zijn terug houdend ivm evt gevolgen op de kans dat er wat aan de hand kan zijn met het kindje. Ons 1 is geboren met een shisis/zonder syndromen/gelukkig. Ons 2 kindje is ook geboren met aangeboren afwijking/uninatrialei cynose nier displacie/heeft nu alleen 1 nier/verder geen syndromen. Ons derde kindje is gelukkig helemaal gezond/Dit is de reden dat wij zo twijwelen en ben inmiddels ook al 35 jaar oud,klinische geneticus houd de oorzaak op dome pech/weet eigelijk niet of ik het nog wel aandurf/pfffffffffffff,heb zelf erg last van bekken instabiliteit terwijl onze jongste al 3 is/hoop dat ik nuttig advies krijg. Safana
Hallo, Het is jullie keuze, als de klinisch geneticus gezegd heeft domme pech dan is het niet erfelijk. Wilt natuurlijk niet zeggen dat het dan ook niet weer kan gebeuren. Maar die kans is nu kleiner dan als het wel erfelijk is. Qua je bekken zal dat wel weer opspelen in de zwangerschap omdat je er nu nog klachten van hebt, ga op tijd naar de fysio. De keuze wel of geen 4e kan ik niet voor jullie maken, dat is echt aan jullie. Succes. Groetjes Ineke