Paar opgepakt na dood peuter

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MHMW, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

Een 22-jarige moeder en haar 23-jarige vriend zijn in Almelo aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de dood van een 2-jarig jongetje. De peuter werd maandagavond gewond aangetroffen in een woning aan de Gerard Doustraat.
    In de nacht van dinsdag of woensdag overleed het jongetje aan zijn verwondingen. Er zouden al geruime tijd problemen zijn bij de familie. De moeder en haar vriend waren bekend bij Bureau Jeugdzorg.

:x:x !

2. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Pfff hier zijn echt geen woorden voor!!!

3. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Bekend bij Bureau Jeugdzorg?
    Arm kind, serieus.. ik hoop echt dat het kindje niet al te veel pijn heeft gehad :(

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik vind het artikel behoorlijk karig, om zomaar een oordeel te geven.
    Voor het jochie uiteraard vreselijk!

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
  6. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Jeetje wat erg. Moet alleen wel gelijk aan dat meisje van hier denken. Ze had een topic geopend over dat ze haar kindje slaat. Als ik me niet vergis komt ze ook uit Almelo.

7. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Pfff, ik begrijpt t dus gewoon echt niet hoe je zo een klein afhankelijk kindje pijn kan doen, laat staan doden....

eeen tikje ok, nee roepen 100x per dag ok, soms achter t behang willen plakken ok, klap op de kont wat meer pamper is dan kont ok, maar slaan, ehct pijn doen, bewust je kindje iets aandoen en nog kunnen doden etc.... ik kan er met mijn hoofd echt niet bij !!! Arm kind, hoop dat ie niet al teveel heeft geleden, maar als ik eles dat ze al bij buru jeugdzorg bekend waren dan zal t kindje vast al een behoorlijk verleden hebben pas op 2 jarige leeftijd :(

En t valt me op dat ik vaker dingen hoor en lees die uit de hand lopen ernstig en dat zulke gevallen bekend zijn bij buro jeugdzorg, waarom word er niet op tijd ingegrepen, is buro jeugdzorg echt zo laks terwijl zulke mensen juist zo een instantie nodig hebben zodat kinderen niet hoeven te lijden en verlost worden van een nare situatie die ze niet verdienen??

Ppffff, valt veel te zeggen maar ik stop maar....krijg gwn tranen van verdriet, woede en onmacht

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Geen woorden voor!!:( Tis om te janken!

9. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik ook, ze komt indd uit almelo, bekend bij jeugdzorg, en een zoontje van 2 maar was zij niet al ouder dan 22??

10. Popkoorn

erg sneu voor het kereltje :(

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    vreselijk.. geen woorden voor.

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Er staat verdacht he dus niets zeker!
    Ik vind t uiteraard vreselijk!

Maar wil toch zeggen dat niet iedereen zulke achterlijke dingen doet die hulp hebben vanuit BJZ oid!
    En ook niet allemaal probleemgezinnen zijn!

13. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Nee hoor, die kwam uit Almere. En die beschreef zeker niet wat ik hieruit lees. Laten we oppassen met conclusies trekken... Kan erg kwetsend zijn als deze persoon meeleest!

14. Popkoorn

ik trek geen conclusies... zoals het er staat is dat ik er indd ook als eerste aan dacht !!! dat mag toch....

maar er staat ook dat ze na mijn idee ouder is als 22 ... met andere woorden dat het na mijn inziens dan niet kan.

15. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Alles mag want het is een openbaar forum. Maar of het nou wijsheid is om zo iemand te noemen die hier wellicht ook nog meeleest... Mwah, vindikniet, laat het dan bij die gedachte en schrijf het niet op. Maar dat is mijn mening en geen regel ;)

16. Popkoorn

ik zie niet in waarom het niet zou kunnen,

het is een vergelijkbaar verhaal.... dan mag het toch gezegt worden,
    en ik ben ook niet de enige die aan dat verhaal dacht,

ik zeg toch niet dat ik meteen denk dat het DAT paar is,

het doet me alleen denken aan dat VERHAAL

17. wondertje78

wondertje78 Actief lid

7 mei 2009
    356
    0
    0
    Ik vind het zo triest dat ik elke keer weer dit soort verhalen moet lezen(waar dan ook!!)
    Waar houd het op! Krijg er de bibbers van ...vreselijk!!!!!

18. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik begrijp margreet! Het is idd een open forum en ben je vrij je mening te geven, maar iemand die ook op t forum zit en haar verhaal heeft gedaan waar dan nu zo over gedacht word dat ze t zou kunnen zijn.....nee vind ik ook niet kunnen maar das ook mijn mening.

Vind t nogal wat om iemand ervan te verdenken omdat wat dingen overeen komen, tuurlijk mag je t denken maar om t hier zo neer te zetten lijkt meidd erg kwetsend mocht die persoon t lezen....

19. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Als jullie mijn reactie goed lezen staat er nergens dat ik iemand verdenk. Schrijf alleen dat ik aan dat meisje moest denken. Meer staat er niet!

20. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    jammer genoeg doet jeugdzorg meer wat ze niet moeten doen dan wel.
    ik keur het niet goed wat er allemaal gebeurd maar weet zeker dat veel dingen te vermijden zijn.

Deel Deze Pagina