nou de vrouw in kwestie vertelde in detail wat ze met haar zoon deed hoor en dat was echt geen tik! dat baarde me nogal zorgen als een kindje zo moet opgroeien... ga niet dat hele verhaal weer ophalen want het was nogal een toestand eromheen... maar ben blij dat ik het gedaan heb en voel me echt niet aangevallen hoor... ik heb niets fout gedaan. en wat een ander daarvan denkt tja... je zegt dat ze beter kindjes kunnen helpen die het echt nodig hebben? heeft ELK KIND niet hulp nodig als hij of zij geslagen word?en vooralals het structureel gebeurd... ik aarzel dan echt geen moment... al was het mn beste vriendin of mn buurvrouw...! van kinderen moeten ze afblijven...!
ik heb dat toppic ook niet gelezen maar ik vind dat je groot gelijk hebt als er meer mensen zo als jou zouden zijn dan zijn er mischien wel veel meer kindjes die geholpen kunnen worden. Ik snap ook echt niet dat je je kind iets aann kunt doen vanmiddag liep ik in de gang en mijn zoontje zat daar te spelen en in 1x pakte hij wat en lag ze handje op de grond zeg maar en ik zag dat zo snel niet ging ik er op staan nou ik zat zelf te janken zo erg vond ik dat, gelukkig ging het niet hard voor hetzelfde geld breekt ie ze kleine vingertje wat was ik geschrokken zeg. Dus kan me echt niet voorstellen dat je een kindje iets aan kan doen.
Je kunt je naam wel veranderen in MORAalridder... Ik blijf een achterbakse actie vinden van een bemoeizuchtig persoon. Dat je daar trots op kunt zijn...WALGELIJK! En het is wel heel makkelijk om zo beknopt te vertellen over betreffende verhaal en weg te laten dat de bewuste moeder al hulp heeft gezocht. Zet alleen de negatieve dingen maar neer joh... Dan vind je wel medestanders. Dat is niet eerlijk. Gadverdamme...ik walg van jou. Eerlijk waar.
Niet te geloven, en Mora ik meen mij nog andere informatie te herrineren van het desbetreffende topic. En dat is dat moeder zelf al hulp gezocht zou hebben. Vind dit nergens terug in jouw reacties? Is nu net of diegene hier haar hart kwam luchten, en enkel aan het aftellen was voor ze er weer op los ging meppen. Niet helemaal eerlijk naar haar toe, dat er hier niet duidelijk gemaakt word ze al reeds hulp gezocht zou hebben.
ik ben het hardstikke eens met jou mams136 als je alleen de negatieve dingen zegt en de andere dingen verzwijgt krijg je idd medestanders maar is een achterbakse actie geweest om dat te doen....laat die persoon met rust zeker als ze al hulp heeft gezocht zoals ik hier lees en heb gehoord...MORA27 hoe zou jij het vinden als iemand dat bij jou doet en jij je kindjes kwijt raakt? ook niet tof toch? dan zou jij diegene ook een uitbrander geven..vind idd dat je je der niet mee moet bemoeien jij ja en zeker niet als het dit forum is sommige dingen vertellen mensen om hun hart te luchten en dan gebeurt dit daarom zijn der zo veel mensen die anoniem willen blijve
ja ze had al hulp gezoch maar was daar niet tevreden mee en zei dat ze ondanks de hulp nog steeds haar zoon sloeg!! ben je dat stukje vergeten dan? en dat ze zich gefrustreerd voelde omdat de hulpverlening in haar ogen tekort schoot? en dat ze had gebeld dat ze het niet aankon en nog steeds sloeg en de jz zei, ga maar bellen met die en die instantie die kunnen je wel verder helpen? ik vind dat die instantie op dat moment echt te kort schoot in dat gezin! en dan moet daar verder worden gekeken want wat die moeder ook aan hulp zoekt op eigen houtje, het was niet genoeg! en een kind werd nog steeds geslagen en door elkaar gerammeld!! dat jij dat normaal vind omdat moeders toch zelf hulp heeft gezocht vind ik juist heel erg vreemd... laat mij dan maar een MORAalridder zijn hoor... boeit me ook echt niet wat jij ervan denkt... zelf laat je ook nogal wat stukjes achter meid! laat jij een kind maar in elkaar rossen dan.... is je eigen ding... maar ik niet!
als ik zo'n moeder was die haar kinderen dagelijks sloeg dan zou ik dankbaar zijn dat ze in ieder geval mijn kinderen veilig zouden stellen... er word hier alleen aan de moeder gedacht maar wat dacht je van dat arme kind? en de vader in kwestie die niets doet??
Dan nog geeft dat jou niet het recht om gelijk het AMK in te schakelen. Je kent deze vrouw helemaal niet. Je had haar ook persoonlijk kunnen benaderen en haar tips geven over welke instanties ze zou kunnen bellen voor hulp. Maar nee, jij gaat achter haar rug om het AMK bellen. Om te kotsen vind ik dat!
als zij al hulp heeft gezocht daarvoor waarom doe jij dan zo achterbakse streek leveren ze luchte der hart gewoon omdat ze hier hoopte dat er gewoon iemand luisterde en niet iemand zou reageren als de mensen die der in het echt kennen nee dan ben jij der het amk inschakelt lekker is dat dat is toch logisch dat je daarna de wind van voren krijgt!! jij zegt wel dat je dan blij zou zijn maar maak het maar eens mee dat iemand zoiets doet... ik ken toevallig iemand waar precies het zelfde is gebeurt nou die kinderen waren beter af bij de oouders ze zijn mishandelt in een internaat mishandelt bij een pleeggezin de oudste heeft daar nu ptss..lekker is dat zo'n persoon die dat even regelt denk na want je doet soms is dat gewoon het beste om te luisteren en verder niks doen dat leer van mijn verhaal wel...
Mora27 dat jij een held durft te voelen zou me eerder triest voelen dan een held aangezien het ook vaak zat fout gaat ondanks dit soort een dingen zoals je hier boven al kan lezen...soms is alleen luisteren het beste....
Tijd dat dit topic op slot gaat. Het is niet de bedoeling verder te discussieren over een topic wat al gesloten is.