hoi Ik heb ff een vraagje? ik had al tijdje last van pijn in mijn heup,bil met zitten liggen en staan, voornamenlijk aan de linker kant ,ben nu nog fultime kapster dus heel vervelend en heel de dag staan ,ik wordt er snachts vaak wakker door ook dan onrustige benen net op er iets klem zit of ja net of je bloed niet goed doorstroomt zo,n gevoel! heb ook veel last met opstaan .ect dan zak ik er ineens doorheen ,best wel eng!.. Nou ben ik maandag bij de huisarts geweest en nou zegt tie dat het een onsteking in mijn S.I gewrichten is ( zit tussen de onderrug en bekken) nu mag ik heel de week zoiezo niet werken dus rust houden! nu heb ik smeersel Diclofenac gekregen om 2 maal daags in te smeren!want ja je mag niks anders ivm zwangerschap! nou denk ik al zit van binnen en zalfje smeer je van buiten ,dus zal wel,maar we blijven positief! Nou is mijn vraag hebben jullie hier ( onsteking S.I gewrichten) ervaring mee ?en horen jullie dit vaker en kan je er langer mee lopen en last van hebben ? wat denken jullie? nou alvast bedankt! mvg joyce
HI Joyce, Door dat je hormonen het kraakbeen soepel maken komt er meer beweging in je gewrichten waaronder je S.I gewricht, dit kan pijnklachten veroorzaken en kan inderdaad door de wrijving een ontsteking vormen. Het gaat alleen over als je voldoende rust neemt, dus doe dat! Ik hoop dat het snel over gaat! Imke
Bedankt voor je snelle antwoord! en dokter zei ook rust houden een week !maar is nog niet minder! dus vandaar dat ik het vroeg. groetjes joyce