Paar uur krampen+oud bloedverlies op NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pcosmeisje, 11 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcosmeisje

    pcosmeisje Actief lid

    31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Ik zoek me helemaal suf op Google maar dit kan ik nergens vinden. Zit ik dan in Frankrijk in een vrijstaande villa met zwembad lekker op vakantie en dan toch zorgen maken om het volgende:

    Vandaag is mn NOD. Ik heb vanmiddag een paar uur flinke krampen gehad en ook wel spotting en daarna oud bloedverlies, maar het is nog niet doorgebroken. Zou ik alsnog zwanger kunnen zijn? Heeft iemand dat eens ervaren op deze manier?

    Ik ben 100% zeker van mn eisprong dus het is geen innesteling. Ik heb echt een standaard LF van 13 dagen en dit is in 3 jaar zonder pil nooit afgeweken. Maar vandaag is het dus voor mij 14 dpo en dus NOD dag 1.

    Wie o wie herkent op NOD een paar uur flinke krampen plus wat oud bloedverlies en bleek achteraf zwanger?

    Ik zie die combinatie van ‘oud bloedverlies en krampen op NOD toch zwanger’ (dit is mijn Google tag haha!) NERGENS staan op internet of ik kom de hele tijd uit op ‘innestelingsbloeding’ maar dat is het écht niet en ook niet wat ik zoek.

    Ik hoop op antwoorden!

    Groetjes!!
     
  2. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Ik herken het! Alleen had ik wel wat meer krampjes van tevoren. Maar goed.. Ik had al ruim voor NOD een positieve test, dus dan let je er misschien meer op. Op NOD had ik bruinverlies en flinke krampen soms en ben toch hartstikke zwanger! Tot een week of 6 had ik echt het gevoel alsof ik ieder moment heftig ongesteld kon worden, met tussenpozen van pijnvrij zijn.

    Heb je de mogelijkheid om een test te kopen?
     
  3. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Ik herken het wel maar helaas niet zwanger. Hier komt het denk door de IUI... Voor IUI nooit echt krampen gehad tijdens/voor menstruatie. En nu toch echt aanzienlijk meer! Ook een ander verloop van mijn menstruatie.
     
  4. pcosmeisje

    pcosmeisje Actief lid

    31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Ik denk dat als ik naar een dorpje ga, wel bij een apotheek een test kan kopen. Maar.. ergens durf ik dat niet omdat ik echt bang ben voor teleurstelling. Omdat ja, ik heb dus wel bruinverlies gehad vandaag. Ik ben bang dat het morgen alsnog doorbreekt. Wat wel echt gek is vanwege die strakke LF van 13 dagen. Ik wacht morgen nog even af, misschien is het dan wel echt doorgebroken. Wel heel spannend, na 2 jaar proberen is dit niet wat ik herken. Ik heb vanmiddag echt krampen gehad. Dit verdween dus en ik voelde niks meer. Nu ik lig voel ik weer lichte krampjes. Zo raar..
     
  5. OumSou

    OumSou Actief lid

    11 jul 2019
    182
    92
    28
    Vrouw
    Ik vind het erg spannend, hoop dat je zwanger bent!
     
    pcosmeisje vindt dit leuk.
  6. pcosmeisje

    pcosmeisje Actief lid

    31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Heel lief!! Ik hoop het ook maar ben ook wel echt een beetje bang dat het niet zo is :( Je lichaam kan je zo in de zeik nemen..
     
    OumSou vindt dit leuk.
  7. pcosmeisje

    pcosmeisje Actief lid

    31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Mag ik trouwens vragen (gekke vraag mssn) maar hoeveel bruinverlies is dat geweest bij jou? Ik heb maar 2 x een half tamponnetje bruinverlies tot nu toe gehad vandaag. Ik heb nu wel echt meer krampen, mssn is de tampon morgen dan wel echt doordrenkt ofzo en dat het dan echt helderrood is. Ik word hier onzeker van!:( Wat wordt het nou, ongesteld of mssn toch zwanger?
     
  8. pcosmeisje

    pcosmeisje Actief lid

    31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Oei oei krampen krampen en ze doen zo zeer dat ik niet meer kan slapen. Maar geen verdere hevige menstruatie nog gespot. Ik denk telkens dat het niet anders kan dat het nu echt moet komen mn ongi..
     
  9. GhostRocker

    GhostRocker Actief lid

    6 mrt 2019
    445
    348
    63
    Vrouw
    Ik heb wel eens gehoord dat als je op reis bent, je menstruatie wat anders kan zijn. Dit door hoogteverschillen. Ik heb dit zelf nog niet echt ondervonden omdat dit nu de eerste vakantie is waarbij ik echt bezig ben met mijn cyclus. Maar dus als je in een bergachtig gebied zit kan dit er wel eens mee te maken hebben. Al hoop ik natuurlijk dat die pijn niet voor niets is en dat je gewoonweg zwanger bent. Ik duim voor een positieve test.
     
  10. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Je lichaam is geen robot en ook al heb je jaren dezelfde cyclus, deze kan toch best een keer afwijken omdat je inderdaad bijvoorbeeld op vakantie bent (warmte, maar ook kou kan je cyclus net wat in de war brengen), ziek geweest zijn of andere oorzaken. Ik kon ook altijd de klok erop gelijk zetten en toch ineens een langere cyclus... Why??? Geen idee, maar daarna weer netjes in het gareel. Maar je kan uiteraard ook zwanger zijn, bij iedereen is het anders. Enige manier om jezelf duidelijkheid te verschaffen is een test doen. Heel veel succes en duim uiteraard dat je zwanger bent.
     
  11. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Ik had 's ochtends bij het plassen en plasje bruinverlies, maar ik heb tot nu toe in de hele zwangerschap al bruinverlies gehad. De ene keer meer dan de andere keer. Met onze mini gaat het gelukkig nogsteeds goed!
    Ik hoop dat je zwanger bent en snel een positieve test hebt!
     
    pcosmeisje vindt dit leuk.
  12. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.111
    113
    Vrouw
    Herkenbaar, menstruatie stond dan voor de deur bij mij. Eisprong kan altijd 1 of 2 dagen later zijn geweest. Ik heb een regelmatig cyclus met goede eisprong, cyclus analyse én pregnyl (extra progestron boost, niet zozeer voor eisprong opwekking) en toch was mijn ei gesprongen een paar uur na de pregnyl. terwijl het volgens mijn cyclus en de pregnyl een dag later had moeten gebeuren. Het kan ook zeker gebeuren dat een ei een keer niet springt doordat ie te groot is geworden, toevallig een afwijkende vorm had etc. Die wordt dan vaak afgebroken bij de menstruatie als de hormonen veranderen.
     
  13. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    En? En? En? Hoe is het vandaag?
     
    Soof1995 vindt dit leuk.
  14. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    Ik heb met mijn eerste zwangerschap heel veel krampen gehad en bloedverlies rond mijn NOD, ik testte die dag nog negatief en een dag later positief.

    Dus het kan, misschien over 2 dagen een test halen als je menstruatie dan nog niet is gestart.
     
    pcosmeisje vindt dit leuk.
  15. Star87

    Star87 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Ook heel erg benieuwd!
     
    pcosmeisje vindt dit leuk.
  16. pcosmeisje

    pcosmeisje Actief lid

    31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Ik heb wel een test gehaald hier in Frankrijk, maar nog niet getest. Bang dat het negatief zal zijn. Het bloed is echt minimaal maar elke dag wel een beetje oud. Ik weet nog steeds niet of ik het moet zien als echt een menstruatie of niet. Maar we rijden nu op dit moment terug naar Nederland dus ik zet het een beetje van me af. Krampjes heb ik uuuuuren niet, en soms nog een klein beetje maar niet heel heftig meer. We maken nog wel een tussenstop in een hotel, eventueel zou ik daar nog kunnen testen. Op het moment in de auto voel ik lichte krampjes en ik ben een klein beetje misselijk. Auto misselijkheid heb ik nooit btw.
     
  17. pcosmeisje

    pcosmeisje Actief lid

    31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Was dat helder bloedverlies of oud? Ik heb ook wel wat bloedverlies maar voornamelijk oud, het startte sowieso een dag te laat en het is echt heel weinig ten opzichte van wat ik normaal verlies. Ik weet niet of ik t aan moet zien als menstruatie. Verwarrend dit.
     
  18. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.849
    113
    Gelderland
    Het kan het begin zijn van je menstruatie maar het kan ook bij een zwangerschap horen. De enige manier om erachter te komen is toch om te testen. Succes! Hopelijk mag je goed nieuws komen schrijven!
     
    pcosmeisje vindt dit leuk.
  19. pcosmeisje

    pcosmeisje Actief lid

    31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Ja het is een beetje fifty-fifty idd. Ik neem de test straks wel mee het hotel in voor de zekerheid. Zou wat zijn als het raak is! Ik durf er alleen maar van te dromen. Het gekke is, dat ik op de heenreis een paar keer zo een droom heb gehad haha moet wel heel toevallig zijn als het nog waar is ook. XD
     
  20. pcosmeisje

    pcosmeisje Actief lid

    31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Ik heb wel ook telkens lichte hoofdpijn en moe. Maar ja al die dingen kunnen ook ergens anders aan te wijten zijn ..
     

Deel Deze Pagina