Paar uur krampen+oud bloedverlies op NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pcosmeisje, 11 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Ohhh Ik zou me echt niet in kunnen houden. Die onzekerheid is killing haha. Ik had precies hetzelfde, oud bloed en krampen. Hoop echt dat je test positief is! Mijn duimen draaien.
     
  2. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.511
    10.344
    113
    Bij mij was het beide maar leek het echt op de start van de menstruatie, veel en een dag later was het over. Was overigens een tweelingzwangerschap, maar het is 6 jaar geleden, dus ik weet het niet meer heel erg precies.
     
  3. pcosmeisje

    pcosmeisje Actief lid

    31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Haha jij tovert een glimlach op m'n gezicht! Het geeft me hoop. Tegelijkertijd zit er een stemmetje 'het is heus niet nu raak'.. Die laatste is denk ik uit zelfbescherming. In het hotel kijk ik wel even hoe het ervoor staat met het oude bloed. Ik ga het niet kunnen geloven als het wél raak is, maar ik ga er vanuit dat het niet zo is, denk ik het beste!
     
  4. pcosmeisje

    pcosmeisje Actief lid

    31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Een vriendin van me had dit ook met een tweeling zwangerschap, maar die bleef 3 maanden lang bloed verliezen elke dag, ook helder rood.. uiteindelijk was het iets met de baarmoedermond dacht ik maar ze zijn vorig jaar beiden gezond ter wereld gekomen wel.
     
  5. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.511
    10.344
    113
    Bij mij was het alleen in het begin, daarna niet meer.
     
    pcosmeisje vindt dit leuk.
  6. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Haha gelukkig!
    Zelfbescherming is logisch, maar als de menstruatie niet echt doorbreekt zijn er maar twee mogelijkheden: of je cyclus is door de war, of je bent zwanger. Kan me ook wel voorstellen dat als je veel negatieve testen hebt gehad, je jezelf beschermd tegen die teleurstelling.. maar het kan ook heel goed wél raak zijn.
    Hoe is het nu met het bruinverlies?
     
  7. pcosmeisje

    pcosmeisje Actief lid

    31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Als het raak is zou dat zo een mooi cadeautje zijn nu onze vakantie is afgelopen!

    Ik denk nog steeds dat het niet zo is maar het bruinverlies is wel weinig. Normaal lek ik gewoon soms door als ik het wordt. Het meest vreemde vind ik dat het een dag later kwam, maar ja mssn is het eitje dan toch later gesprongen (?) Wat ook gek is; gezien de ovulatietest een smiley gaf en als ik die dus zie is het altijd 13 dagen. Maar goed, ik val in herhaling haha en ik weet ook dat mn lichaam geen robot is, maar dan nog is het vreemd.
    Ik ging net bij een tussenstop wisselen En heb toen een maandverbandje gebruikt ipv tampon. Na 2 uur weer een plaspauze maar toen zag ik in het maandverbandje helemaal niks. Ik denk dat ik morgen maar gewoon een test doe, het is gewoon allemaal een beetje vreemd. Dan is het iig uitgesloten wat er binnenin gebeurd :p

    Mn cyclus zal wel gewoon wat warrig zijn :S

    Nog een vraagje! Toen jij dus bruinverlies had rond NOD en ook krampen enzo, wat gaf bij jou de doorslag dat je dacht ‘ik ben zwanger’ of ‘ik moet alsnog testen’

    Want ik kan me voorstellen dat je denkt, nou ik heb bruinverlies dus testen is niet nodig. Ben benieuwd wat de doorslag gaf om het te doen!;)
     
    OumSou vindt dit leuk.
  8. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.302
    5.920
    113
    Vrouw
    Ik heb niet heel het topic doorgelezen, maar wil toch dit even kwijt: Ik schrik ervan dat mensen denken dat hun lichaam een robot is.. het is al 3 jaar precies 13 dagen dus dan is dat altijd zo... niets is zo veranderlijk als de mens. Door allerlei omstandigheden kan het wel eens afwijken. Ik vind oud-bloedverlies op 1 dag na NOD met krampen gewoon zeer klinken als rode duivels. En dat is niets raars... misschien is het nu wat later door vakantiestress, hoge temperatuur, ander eten.. goh kan zoveel zijn.
     
    LindaS80 en Sado vinden dit leuk.
  9. pcosmeisje

    pcosmeisje Actief lid

    31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Ik denk dat de wens naar een kindje gewoon heel groot is..
     
  10. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.042
    113
    Vrouw
    Test dan gewoon :) zo letten op symptomen is ook niet rustgevend. En ik herken het echt wel, zolang je niet test heb je ook hoop. En liever ongesteld dan weer de teleurstelling van een witte test. Maar doe nou maar gewoon morgenochtend en laat de kwalen voor wat ze zijn :)
     
    Suuster, LindaS80 en pcosmeisje vinden dit leuk.
  11. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Het kan natuurlijk dat en cyclus wat in de war is, dat zou altijd kunnen. Maar goed, dan kun je wel het andere uitsluiten.

    Ik ben gewoon testverslaafd. Vanaf 7dpo begint het al te kriebelen en dan test ik gewoon, wetende dat je niets hoeft te zien. 8dpo had ik 's ochtends een negatieve test en ik was teleurgesteld, zei tegen mijn man dat het toch niets ging worden deze maand. Toen had ik bij de action ovulatietesten, Early en normale zwangerschapstesten ingeslagen en 's middags had ik wéér die drang. Ik ben zo'n zwakkeling die denkt.. whatever, doe gewoon een test. Ze zijn goedkoop, dus dat scheelt haha. Dus ik deed de Early action test en die was licht positief. Meteen erachteraan een Kruidvat 2v5 gedaan, omdat die van de action ook wel eens vals zijn en die was ook licht positief. Ver voor NOD dus, 8dpo in de middag had ik een positieve test en ze liepen op. Toen ik mijn NOD naderde begonnen de krampen en op de dag zelf had ik dus bruinverlies. Heb tot 6 weken echt wel heftige krampen gehad in combinatie met bruinverlies. Nu heb ik nog steeds soms bruinverlies, maar met de mini gaat alles nog goed!
     
    pcosmeisje en OumSou vinden dit leuk.
  12. pcosmeisje

    pcosmeisje Actief lid

    31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Bizar he dat dat ook gewoon op deze manier kan gaan!:O En in de tussentijd geen andere symptomen? Misselijk of iets?
     
  13. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Nee totaal niet misselijk, dat begon bij mij pas rond week 7 en ben er nog niet van af jammer genoeg. Ik was alleen ietsje meer moe.. na NOD was ik echt extreem moe, toen viel ik gewoon in slaap 's middags.
     
    pcosmeisje vindt dit leuk.
  14. Friesin

    Friesin Fanatiek lid

    4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik word onwijs zenuwachtig van je topic.. GA EENS TESTEN JIJ!!!:p:D

    Ik duim dat hij positief is:):thumup:
     
    pcosmeisje vindt dit leuk.
  15. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.516
    671
    113
    Vrouw
    Ik ook haha!!
    Zit je topic te volgen en hoop zo voor je dat het positief is!
     
    pcosmeisje vindt dit leuk.
  16. pcosmeisje

    pcosmeisje Actief lid

    31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Morgenochtend!:o::roflmao: Maar; ik weet vrijwel zeker dat er niks is, ik voel niks meer, ik doe het alleen om het ECHT uit te sluiten:thumup:
     
  17. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Ook k ben erg benieuwd haha

    Mijn cyclus had ik altijd 3 dagen voor nod bruin verlies en op nod de rode duivels.
    De x dat k toch zwanger bleek had k 2 dgn voor nod bruin verlies op nod nix daarna wel vreselijke krampen dat je dacht t explodeert zo van onder..
    Dag erna bruin verlies tot 3dgn ook steeds minimaal maar t was er wel met af en toe krampen. Wel hevige krampen.
    Toch was k zwanger, ik durfde niet te test bang voor neg.
    3dgn na nod toch gedaan en hopla 10mnd schoon aan de haak...

    Dus wie weet, T kan alle kanten op
    Ik ga duimen
     
    pcosmeisje vindt dit leuk.
  18. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    En dus nu 3dgn over tijd :eek::eek:
     
  19. pcosmeisje

    pcosmeisje Actief lid

    31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Helaas, een witte negatieve test en dus een gekke afwijkende menstruatie :confused::(
     
  20. pcosmeisje

    pcosmeisje Actief lid

    31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Noooooo!! Ik had vannacht een test gedaan, een early test van action en ik pak de test nu op en het lijkt alsof ik een licht streepje zie!!!
     

Deel Deze Pagina