Paar uur na seks bloedverlies???? Bang!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi meiden,

Vanmiddag hebben manlief en ik seks gehad.
    Ik heb eigenlijk altijd dat ik daarna een 'zwaar gevoel' in m'n buik heb/steken in de buik, ook al ben ik niet zwanger.
    Nu had ik dat vanmiddag na de tijd ook, een zeurderig, stekerig gevoel in m'n buik. Ben een uur na de tijd wezen douchen en daarna niet weer naar de wc geweest, tot net... Tot mijn grote schrik zag ik bloed in m'n inlegkruisjes, voornamelijk slijm met bloed vermengd, maar ook gewoon echt rood bloed in m'n inlegkruisje.
    Ik ben zo bang! Kan dit nog van vanmiddag van de seks komen? Ik heb namelijk direct na de tijd geen bloed gezien en nu ineens wel!
    Sorry, het is een beetje een genante vraag, maar ik ben echt zo bang!

2. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Oeh snap dat je geschrokken bent. Maar ik denk dat meer vrouwen hier wel eens last van hebben. Als het slijmerig is en een klein beetje zal t wel.goed.zijn.
    Als je echt pijnlijke steken of krampen krijgt wat gepaard gaat met meer of veel bloed, dan is t niet goed.

Heb je inmiddels al weer gebloed of is het over nu?

3. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Oh en als het je toch niet lekker zit zou ik morgenvroeg even je verloskunsige bellen en vragen of dit normaal is. Maar als je verder nergens last van hebt meer, dan zal het heus goed zijn. :)

4. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Ben net naar de wc geweest en heb het idee dat het bloeden wat minder word, bloed nog wel wat, maar heb niet meer zoveel als toen ik een uur geleden naar de wc ging.
    Heb nog wel een zeurderig/pijnlijk gevoel in m'n buik.Ohh, ik ben zo bang!

5. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Kan dat ook zo komen dan, een (paar) uur na de seks, hoeft dat niet direct dan te komen? Dat is mijn grote angst!

6. Pindaa

Pindaa Lid

27 jun 2013
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, waarschijnlijk gewoon bloedvat. Hier ook al een paar keer gehad.

7. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Ik heb het gehad toen ik 6 weken zwanger was, bleek een bloedvat in de baarmoedermond te zijn.

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    De boel is daaronder ook veel beter doorbloed nu, maar ik snap dat je geschrokken bent. Is het nu gestopt?

9. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Net direct weer gekeken, het zeurderige gevoel in mn buik is weg en zag dat mn afscheiding wat rozig van kleur was en geen helderrood bloed meer. Kan ik nu aannemen dat het inderdaad door de seks is gekomen, of zouden jullie toch de VK bellen?

10. life

life Niet meer actief

Ik heb dit laatst ook gehad. Zomaar uit het niets. Heb het niet gezegd omdat ik het wosg:) (vond het een beetjr genant haha)
    Maar gebeurd volgens mij heel veel dat vrouwen nu.bloeden in een zwangerschap.
    Zolang het niet gepaart gaat met krampen ect zal het denk ik weinig met het kindje te maken hebben.
    Mijne durfde zelfs niet omdat hij bang was voor het kindje terwijl die wel goed weggesyopt is, heb dus tegen hem ook maar niet gezegd dat ik beetje bloede;)

11. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Ik had in het begin ook bloedverlies een daar ook zo een zeurderig gevoel van. De gynea zei dat het komt door het bloeden. Zou me niet teveel zorgen maken... als er echt iets mis zou zijn, zou je krampen krijgen denk ik. Succes!!

12. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Heb nu nog geen bloed weer gezien. Moet ik alsnog de V K bellen, of is dat niet nodig, omdat ik niet meer bloed?

13. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou bellen en het even melden, al is het alleen maar zodat ze het weten en je eventueel gerust kunnen stellen als het nog nodig is.

14. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon even bellen!

15. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Meiden, ik kan gelukkig zeggen dat het bloedverlies echt helemaal weg is! Sjonge, wat een schrik.
    Ik moet toch van de week een afspraak maken bij de VK en zal het dan direct aangeven, maar omdat ik nu niet meer bloed, bel ik maar niet gelijk.
    Denken jullie dat het inderdaad van gistermiddag is gekomen?

16. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Had hetzelfde bij 15 weken zwangerschap. Heb 2 extra controles hiervoor gehad bij de VK. De aders bij je baarmoeder zijn extra goed doorbloed en kunnen makkelijk knappen. Bij mij was het toen ik 's-morgens opstond, knapte een adertje. Maar je schrikt je rot dat kan ik me voorstellen. Het is pas ernstig als je echt grote heldere bloedingen hebt met stolsels..

17. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Fijn dat er herkenning is!
    Wat ik heel raar vond is dat ik niet direct last van bloed had, maar ik zag het 's avonds pas, maar dit kan dus blijkbaar ook???

18. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Elleke ik zou toch even meteen de VK bellen dit soort dingen willen ze graag meteen weten ook om in je dossier te zetten :)

19. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Dat verschilt vermoed ik heel erg per verloskundige.
    Het lijkt er op dat het idd om een adertje gaat. Niks om je zorgen over te maken. En mocht het toch het begin zijn van een mk...dan is het een onomkeerbaar proces waar een vk niks aan kan doen. Hooguit je er in steunen. Hier zit de vk er niet om te springen hoor, dat je daarvoor belt.

TS: het lijkt een adertje...zou zelf niet bellen.

20. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    ik heb het de eerste 3 maanden ook meerdere keren gehad hoor! zelfs een keer flink wat helder rood bloedverlies met stolsels gehad. na een aantal keer heeft de vk ons aangeraden om een paar weekjes even geen seks te hebben. na die paar weekjes ook geen bloedingen meer gehad!
    in het begin is de doorbloeding daar beneden veel beter, en als je eenmaal een adertje hebt geraakt kan het soms eventjes duren voordat dit weer goed hersteld is. als je snel daarna weer seks hebt kan het adertje op de zelfde plek weer gaan bloeden

Deel Deze Pagina