30 en zwanger worden?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door joy1980, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik vind het leuk om een clubje te starten om elkaar op de hoogte te houden, misschien tips uit te delen, of gewoon lekker je verhaal kwijt te kunnen.
    Wie doet er mee?
    Mijn man en ik zijn net begonnen met proberen zwanger te raken. Dit is de 2e ronde, en vanaf 22 december kan ik testen.:)
    Spannend!
    Hopelijk word dit een leuke club!

Groetjes!

2. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL

3. Unique79

Unique79 Lid

31 okt 2010
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mag 31 ook??!!;)...

Ik ben eind augustus gestopt met de pil en we ziiten nu in de vierde ronde. Zaterdag is mijn NOD, dus heel spannend allemaal!

4. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha tuurlijk! Echt spannend dat je zaterdag kan testen, ik moet nog ff wachten....... Duurt lang als je er te veel bij nadenkt.
    Hou me op de hoogte.

PS hoe krijg je die banner? ik weet hoe je em moet maken, maar niet hoe ik em onder een bericht krijg.

5. Unique79

Unique79 Lid

31 okt 2010
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Als je de banner gemaakt hebt, dan kan je de BBCode plakken in je handtekening in je profiel.

Haha is zeker spannend allemaal en het wachten duurt inderdaad lang. Ik merk ook dat je steeds meer op je lichaam aan het letten bent. Dingen waarbij je normaal nooit stil staat wil je een betekenis voor hebben.

Heb nu bijvoorbeeld ook flink wat kwaaltjes. Maar of dat met een eventuele zwangerschap te maken heeft betwijfel ik. Kan ook een goede kou zijn of met aankomende ongi te maken hebben haha. Zou wel mooi zijn als het deze ronde raak was, want dan is het rond onze huwelijksnacht verwekt:D.

6. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo de banner is gelukt geloof ik! Is ook wel handig eigenlijk.
    Wanneer ben je getrouwd dan? Toch niet 20 augustus? Dan ben ik namelijk getrouwd, een geweldige dag!

Groetjes

7. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat je zegt over de "kwaaltjes", dat heb ik namelijk ook. Ik was me toch ontzettend misselijk, had zere borsten en veel lucht in mijn buik, allemaal zwangerschapskwaaltjes. En 5 dagen over tijd......... Ik dacht dat ik gek werd... En toch helaas ongi geworden.

Groetjes

8. Unique79

Unique79 Lid

31 okt 2010
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee 26 november, dus we zitten nog in de wittebroodsweken haha. En de 27ste was vermoedleijk mijn eisprong, dus dat zou wel heel bijzonder zijn haha.

Heb wel het een en ander aan klachten gehad, maar heb ook een soort van ongipijn. Dus geen idee, maar heb niet het gevoel dat het raak is. Ga denk ik morgenochtend testen.

9. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes! Ben benieuwd.....

10. Unique79

Unique79 Lid

31 okt 2010
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben momenteel een beetje verward. Ik heb vanochtend een test gedaan met het idee dat ik toch niet zwanger was en dat ik het dan maar zou weten. Toch verscheen er een lichtroze streepje. Heb mijn man het nog voor de zekerheid laten zien, maar die zag het ook. Toch ben ik nog steeds niet overtuigd dat ik zwanger ben, want mijn buik voelt alsof er elke moment een ongi aankomt. Heb ook gewoon het gevoel niet zwanger te zijn. Misschien heel stom hoor. Ik durf gewoon nog niet blij te zijn. Hopelijk heb ik na het weekend meer zekerheid..

11. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    oohh spannend, wat ik van andere mensen lees, is dat als er ook maar een licht streepje zichtbaar is dat het dan raak is. Maar snap dat je twijfelt, zou ik ook doen.
    Dus ik zou elke dag nu een test doen, word het denk ik wel duidelijker!
    Leuk!!

Greetz

12. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat je wat van je horen als je meer nieuws hebt?
    Groetjes!

13. Unique79

Unique79 Lid

31 okt 2010
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Maandagochtend heb ik met clear blue digitaal geweest en ben inderdaad zwanger. We zijn helemaal happy, maar kunnen het nog steeds niet geloven.
    Ben nog steeds in een soort shock en dringt nog steeds niet echt door. Domme doos he? Ben er zo superblij mee, maar had het echt niet verwacht, maar wel gehoopt. Had verschillende kwaaltjes (nog steeds). Maar die konden ook met andere dingen te maken hebben en had sommige klachten ook voordat ik ongi werd. Ook had ik rond mijn vermoedelijke innestelingsdatum een steek in mijn buik waarvan ik helemaal krom lag. Mijn collega's schrokken toen zelfs. Of dat een innesteling is geweest weet ik uiteraard niet zeker, maar was me wel opgevallen. Heb het idee alleen losgelaten, omdat je het eigenlijk gewoon niet kan weten. Mijn klachten werden ietsjes minder en kreeg ongi buikpijn. Toen dacht ik dus dat ik ongesteld werd, maar bleek gelukkig niet zo te zijn... Heb nog steeds dezelfde klachtjes... Buikpijntjes, iets gevoelige borsten en tepels, soms wat licht in mijn hoofd/heel licht misselijk/ en het idee dat ik constant oet eten. Ook last van mijn darmen. Maar ja die klachten heersen ook momenteel door de kou, dus viel niet op.

Maarre zie dat jij bijna kan testen? Heb je een vermoeden?

14. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
    Geweldig nieuws! Ja moet nog een weekje wachten... Oh ik denk veel te veel na over kwaaltjes. Heb gevoelige borsten, maar denk ook weer heel nuchter dat bv mijn werkschort er te strak om heen zit en dat het daarom is. haha..
    Dus ook al heb je een licht streepje ben je toch zwanger! Ik hoop dat ik het ook zal zien. Mijn man vindt al dat ik er teveel mee bezig ben, maar ja daar kan ik niks aan doen. Het gebeurt wel met mijn lichaam, dus ik voel al die dingen. Dus ik praat er maar zo min mogelijk over.
    Ben benieuwd of ik nog meer "kwaaltjes" zal voelen.
    Geniet van alles!

15. Unique79

Unique79 Lid

31 okt 2010
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Haha ja joh vrouwen zijn er ook meer mee bezig dan mannen. Is ook niet zo raar. Jij kan al bijna testen. Al enig idee?

16. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb echt geen idee, ik hoop nu steeds dat ik de kwaaltjes heb..... Zit elke x naar mijn boobs te kijken of ze niet een tikkie groter zijn geworden haha. Kan niet wachten om te testen, als ik te vroeg test en het is negatief dan baal ik ook tot de dag dat ik eigenlijk pas mag testen. Dus ik wacht nog ff.. Misschien dat ik zondag de eerste test ga doen dus 3 dagen voor het kan... Spannend.

17. Unique79

Unique79 Lid

31 okt 2010
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend zeg! Houd me maar op de hoogte!!

18. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah, ben vandaag ongi geworden..... Beetje teleurgesteld.... Maar goed, dit was nog maar de 2e poging dus eigenlijk moet ik niet zeuren. Het duurt alleen weer zolang voor de volgende poging. Heb je nog tips haha, ik lees veel dat je het om de dag moet doen, in je vruchtbare periode. Of gewoon elke dag? Nou ja je moet de lol er ook nog van inzien he!

Groetties!

Deel Deze Pagina