roodvonk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mad, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Hai hai,

    Evi is al een poosje ziek en nu blijkt ze roodvonk te hebben! :confused:
    vond het wel even schrikken!
    gelukkig is het goed te behandelen en kreeg ze sinds zondag al antibiotica omdat ze eerst dachten aan een keelontsteking omdat haar amandelen dik waren maar nu blijkt dit dus ook bij roodvonk te horen.
    ze had tot gister ook nog geen vlekken of uitslag maar nu heel duidelijk wel! zal straks als t lukt er een foto van maken!

    zijn er hier nog maar ukkies die roodvonk hebben (gehad)?!

    met de antibiotica is het na 24 uur niet meer besmettelijk en de koorts is nu ook weg maar ze is echt nog niet zich zelf!
    ze heeft ook een wat verdikte rode tong!

    zoals sommige hier misschien ook weten zijn we nu al weken aan het tobben met Evi haar gezondheid, ze kreeg eerst een virus infectie in haar mondje waarvoor ze was opgenomen in t zkn huis omdat ze niets meer wou drinken door de pijn! en vorige week begon ze met spugen en diaree en wij maar de hele week denken dat het buikgriep was maar nu uiteindelijk blijkt het roodvonk te zijn :cry:

    pffff m hart breekt gewoon telkens als ik haar zo ziek zie! en t erge is gewoon dat ze alleen nog maar kunnen huilen ipv praten dus ze kunnen ook niet goed aangeven waar ze pijn hebben of wat ze willen!

    hoop echt als dit voorbij is dat er betere/ gezondere tijden aangekomen!

    als jullie nog interesse hebben in wat roodvonk is: het is namelijk in het begin echt moeilijk te herkennen!

    http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat= ... &movie=189


    doeiiii
     
  2. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    He bah wat naar zeg... ik wens Evi heel veel beterschap toe.
     
  3. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Beterschap, en hopelijk is dit het laatste, arme Evi.
    Groetjes Mensi en Steven.
     
  4. Iloon

    Iloon Fanatiek lid

    5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    mijn zoon van 9 heeft het laatst ook gehad en het is dmv de antibiotica goed genezen en hij heeft er nu geen last meer van...hij had wel enorm last van jeuk en dat was goed te verhelpen met mentholpoeder, koorts heeft hij er gelukkig niet bij gehad

    Beterschap voor je kleintje
     
  5. Agapi

    Agapi Bekend lid

    31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Aaww, wat zielig. :( Beterschap Evi.
     

Deel Deze Pagina