Paar vraagjes over maten.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jannn, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Esther

Mama Esther Actief lid

10 feb 2009
    160
    0
    16
    Thuismoederen
    Home sweet home
    als ik op de gok moet kopen in de uitverkoop koop ik de bovenkleding meestal met korte mouwen. dat kan zomer en winter (met lange mouwen eronder) dus dan heb je nooit een miskoop.

met broeken is het een ander verhaal.....

2. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    mijn zoontje was erg klein bij de geboorte en wilde de eerste tijd slecht groeien, daarna ging hij een groeispurt maken ,en zat hij met 6 maanden in maat 74-80 ( bovenkleding)
    nu is hij 10 maanden en heeft nog steeds 74-80 ( bovenmaat) broeken 68
    dus het kan zomaar ineens een tijdje stil staan.
    net zoals mijn dochter bijna al een jaar in 80-86 zit.( al is zei wel erg klein en liht hoor) ( ze loopt op alle onderste lijnen)

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Mijn mannetje is bijna 2 en heeft maat 98. Met 1 jaar zat hij in 86.
    Ik zou zelf niet op de gok gaan kopen.

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Oke, dan zal het hier vanzelf ook wel een keertje wat rustiger gaan ;) Ze spuugt geregeld dus ik moet best wat aanschaffen per maat en ze heeft het dan maar zo kort aan.
    Ze is hier vrij breed en krijg haar ampjes er dan vaak niet in of het wordt bij haar buikje te kort. Mouwen zijn vaak wel te lang.

Hier draagt ze ook vaak t-shirts met korte mouwen en als het wat kouder is een romper met lange mouwen eronder.
    Ik durf hier alleen geen hele duren dingen te kopen omdat ze er zo weer uit is.

5. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    dat vind ik ook hoor!
    je kan nu toch gewoon redelijk goedkope dingen kopen, en als ze dan straks langer in 1 maat zit wat duurdere dingetjes kopen als je dat wilt!
    dat heb ik ook gedaan hoor!

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Het hangt erg af van het merk wat je koopt, het postuur van je kind en de smaak van de ouders.
    Mijn zoontje zat met 1 jaar inderdaad in 80. Hij wordt over een maand 2 en zit in 86-92. 86 is te klein voor hem, de combinatiemaat is goed.

7. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Julie wordt komende week 1 jaar en heeft nog maatje 68 of 74, ligt aan het merk. Ik heb dus echt lang met de kleertjes kunnen doen het afgelopen jaar, heb sommige weggelegd omdat ik ze beu was haha!
    Ik zou er niks van durven zeggen in welke maat ze volgend jaar zit...ga dus ook nog niks inslaan. Op websites als kleertjes.com, waar ik veel koop, heb je toch altijd veel en vroeg uitverkoop.

Deel Deze Pagina