als ik op de gok moet kopen in de uitverkoop koop ik de bovenkleding meestal met korte mouwen. dat kan zomer en winter (met lange mouwen eronder) dus dan heb je nooit een miskoop. met broeken is het een ander verhaal.....
mijn zoontje was erg klein bij de geboorte en wilde de eerste tijd slecht groeien, daarna ging hij een groeispurt maken ,en zat hij met 6 maanden in maat 74-80 ( bovenkleding) nu is hij 10 maanden en heeft nog steeds 74-80 ( bovenmaat) broeken 68 dus het kan zomaar ineens een tijdje stil staan. net zoals mijn dochter bijna al een jaar in 80-86 zit.( al is zei wel erg klein en liht hoor) ( ze loopt op alle onderste lijnen)
Mijn mannetje is bijna 2 en heeft maat 98. Met 1 jaar zat hij in 86. Ik zou zelf niet op de gok gaan kopen.
Oke, dan zal het hier vanzelf ook wel een keertje wat rustiger gaan Ze spuugt geregeld dus ik moet best wat aanschaffen per maat en ze heeft het dan maar zo kort aan. Ze is hier vrij breed en krijg haar ampjes er dan vaak niet in of het wordt bij haar buikje te kort. Mouwen zijn vaak wel te lang. Hier draagt ze ook vaak t-shirts met korte mouwen en als het wat kouder is een romper met lange mouwen eronder. Ik durf hier alleen geen hele duren dingen te kopen omdat ze er zo weer uit is.
dat vind ik ook hoor! je kan nu toch gewoon redelijk goedkope dingen kopen, en als ze dan straks langer in 1 maat zit wat duurdere dingetjes kopen als je dat wilt! dat heb ik ook gedaan hoor!
Het hangt erg af van het merk wat je koopt, het postuur van je kind en de smaak van de ouders. Mijn zoontje zat met 1 jaar inderdaad in 80. Hij wordt over een maand 2 en zit in 86-92. 86 is te klein voor hem, de combinatiemaat is goed.
Julie wordt komende week 1 jaar en heeft nog maatje 68 of 74, ligt aan het merk. Ik heb dus echt lang met de kleertjes kunnen doen het afgelopen jaar, heb sommige weggelegd omdat ik ze beu was haha! Ik zou er niks van durven zeggen in welke maat ze volgend jaar zit...ga dus ook nog niks inslaan. Op websites als kleertjes.com, waar ik veel koop, heb je toch altijd veel en vroeg uitverkoop.