Sinds Niels(16 maanden) flink verkouden is geweest en nu nog wat naar hoest en snottert. Had ik wat knobbeltjes in zijn nek ontdekt! Ik ben natuurlijk gelijk naar de dokter gerend, want we zitten net in een fase dat iemand in de familie kanker heeft, dus je denkt gelijk het ergste. Maar het waren opgezette kliertjes. Nu ondekte ik er weer maar dan achter op zij hoofdje! Bij het cb zeiden ze dat dat ook komt doordat ie zo slank is en dat je ze daardoor weer beter voelt. En dat het helemaal niet zeker is dat ze weg trekken. Toch blijf ik het akelig vinden. Wie heeft dit ook wel eens gevoelt bij je kindje?
Hier ook opgezette kliertjes, in hals, achter op het hoofd, in de liezen. Ze zijn continue iets opgezet en bij ziekte zetten ze nog meer op. Volgens de kinderarts kan het geen kwaad. Komt bij hem waarschijnlijk door zijn allergiën en eczeemhuidje. Of het slank zijn er iets mee te maken heeft weet ik niet. Mijn zoontje is wel ook vrij slank.
Kan me voorstellen dat je hier van schrikt. Mijn ene zoon had laatst een knobbel achter zijn oren. schrok ook behoorlijk, bleek ook een opgezette klier te zijn. Het blijkt dat kleintjes dit heel snel hebben. Maar mocht je het niet vertrouwen dan moet je altijd bellen.