harde buiken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door makey, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ik heb bij het minste geringste een harde buik die maar langzaam wegtrekt ik moet al gaan liggen, lig ook steeds vroeg in bed omdat ik niet meer kan zitten door een heel vervelend/irritant gevoel in mn onderrug/buik. in bed trekt het dan na een tijdje weg.

maar die harde buiken heb ik de heel dag door bij kleine dingetjes bukken ,iets te lang lopen (veel last van bekkenbodemspier alsof ik net bevallen ben diezelfde pijn.)

Wat kan ik hier aan doen? ik werk nog maar 50 %
    Heb wel een peuter van bijna 2 die overdag niet slaapt en als ik pech heb om 6uur al wakker is.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi makey,

Vervelend zeg! Heb je al eens je urine laten controleren op een blaastonsteking, ik zou het nog eens doen en vragen of ze het ook op kweek zetten. Een blaasontsteking kan deze klachten veroorzaken!
    Indien het niet door je blaas word veroorzaakt is minder werken misschien toch beter voor je. Je krijgt thuis niet optimaal de rust,je moet door. Je werk is het enige wat je kan minderen!

Imke

Deel Deze Pagina