Ik wil onze dochter naar het eenpersoonsbed laten slapen en nu heb ik wat vraagjes. Hoehoog maak je het bed op of kijk je waar je kind in bed ligt? Met of zonder kussen? Ze is net 2 (2 weken)
Ik heb in het begin het bed laag op gemaakt maar ze ging steeds bovenin liggen dus gewoon opgemaakt. Sinds een maandje heeft ze een kussen, omdat ze steeds op haar knuffel ging liggen.
Hier gewoon opgemaakt, want lag ook helemaal bovenin. Hier had ze een kussen al in het ledikantje waar ze tot zo ongeveer 2,5 nog in lag (zo'n plat Ikea kinderkussen ivm buikslapen).
gewoon opgemaakt; ze slaapt met haar hoofd tegen het hoofdeinde.. Nog geen kussen gegeven maar ga er eerdaags wel eentje aanschaffen want ze legt haar twee knuffels onder haar hoofd
gewoon opmaken en heb een kussen meneer slaap niet zonder kussen... anders heb ik een probleem nacht en een probleem kind als ik de kussen weghaal....
Ook hier bij beide het bed gewoon meteen opgemaakt met een dun kussen. De oudste sliep meteen op het kussen en bij de jongste heb ik hem er al snel weer weg gelegd omdat ze er niet op ging (en nog steeds niet) liggen.
gewoon opgemaakt, kinderkussen bij de hema gekocht. de eerste weken lag ze zonder kussen en deden we het kussen elke keer aan de zijkant. daarna wilde ze graag met kussen slapen.